نگاهی به آینده وینگر برزیلی بارسلونا انداخته‌ایم.

طرفداری | رافینیا به دنبال ماندن در بارسلوناست، اما اگر پیشنهاد جذابی از سوی تیم‌های لیگ برتر انگلیس بدست او برسد، به فکر جدایی از بارسا می‌افتد.

به گزارش موندو دپورتیوو، رافینیا در این فصل با عملکردی درخشان، از جمله گل‌های حساسی در لحظات حساس، به مهره‌ای کلیدی در ترکیب بارسلونا تبدیل شده است. او در لالیگا مقابل لاس پالماس گلزنی کرد و در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن نیز سه گل در دو بازی رفت و برگشت به ثمر رساند هرچند درنهایت تیم ژاوی از لیگ قهرمانان کنار رفت. عملکرد این بازیکن برزیلی مورد توجه چندین باشگاه اروپایی و همچنین لیگ عربستان سعودی قرار گرفته است. با این حال، رافینیا از ادامه حضور در جمع کاتالان‌ها رضایت دارد.

اولویت رافینیا ماندن در بارسلوناست

همانطور که گفته شد این وینگر چپ برزیلی از ماندن در بارسلونا رضایت دارد اما در صورت دریافت پیشنهاد از لیگ برتر انگلیس، ممکن است به جدایی از بارسلونا فکر کند. در تابستانی که رافینیا به بارسلونا پیوست، تیم‌های دیگر لیگ برتر تا آخرین لحظه برای به خدمت گرفتن او تلاش می‌کردند. چلسی که در آن زمان دستمزدی به مراتب بیشتر از بارسلونا به او پیشنهاد می‌کرد، به همراه آرسنال و تاتنهام به دنبال انتقال او بودند، اما برای رافینیا روشن بود که او می‌خواهد برای بارسلونا بازی کند و به همراه دکو، که در آن زمان مدیر برنامه‌هایش بود، در برابر فشارهای لیدز که به دلیل دریافت پول بیشتر تمایل داشتند او را به یک باشگاه انگلیسی بفروشند، مقاومت کرد.

این ملی‌پوش برزیلی در تابستان گذشته از لیگ حرفه‌ای عربستان هم پیشنهاد داشت، اما بعید به نظر می‌رسد که او بارسلونا را به مقصدی در خاورمیانه ترک کند. رافینیا که در مجموع 9 گل زده و 12 پاس گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده، در بازی بعدی بارسلونا مقابل رئال سوسیداد که دوشنبه شب برگزار می‌شود، به میدان خواهد رفت.