هافبک تیم ملی اسپانیا به شدت مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، سران بارسلونا از همین حالا فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده و گزینه‌های ایده‌آل برای تقویت ترکیبشان را بررسی می‌کنند. البته که میزان ورودی و خروجی‌های بارسلونا تا حد خیلی زیادی به وضعیت مالی این باشگاه بستگی خواهد داشت، چرا که آبی و اناری پوشان ممکن است در راستای رعایت قانون فیرپلی مالی، مجبور شوند سیاست ۱.۱ را اجرا کنند (به ازای هزینه‌کردن ۱ یورو برای خرید بازیکن، ۱ یورو هم از فروش بازیکن درآمد کسب شود).

دنی اولمو، مرد محبوب دکو

کادر فنی و مدیران بارسلونا به خصوص دکو، رویای جذب دنی اولمو را در سر می پرورانند. دکو که اولمو را نسخه ۲ خود می‌داند، به توانایی‌های فنی و همچنین ویژگی‌های شخصیتی این بازیکن 26 ساله علاقه فراوانی دارد و او را گزینه‌ای ایده‌آل برای بازی در پست ۱۰ بارسلونا می‌داند. بازی در تمام پست‌های تهاجمی و هافبک هجومی، فیزیک بدنی مناسب، هوش قابل توجه، قدرت رهبری، سرعت مناسب، شم گلزنی بالا و همچنین شخصیت جنگنده، از جمله مواردی هستند که سران بارسلونا را نسبت به جذب دنی اولمو مشتاق کرده‌اند.

  • بارسلونا به‌دنبال دکو نسخه 2.0

وضعیت اولمو

دنی اولمو که تا ۱۷ سالگی در آکادمی لاماسیا حضور داشت، این روزها برای لایپزیش بازی می‌کند و یکی از اصلی‌ترین مهره‌های این تیم به حساب می‌آید. قرارداد اولمو با لایپزیش تا سال ۲۰۲۷ معتبر بوده و ارزش تقریبی او به استناد ترانسفرمارکت، ۵۰ میلیون یورو تخمین زده شده‌است.