بارسلونا دوباره با آغوش باز ژاوی سیمونز را می‌پذیرد.

طرفداری | بارسلونا خواهان انتقال قرضی هافبک بااستعداد هلندی پاری سن ژرمن است که در حال حاضر در لایپزیش توپ می‌زند. این انتقال البته بعید به نظر می‌رسد که روی آیندۀ ژائو فلیکس تأثیر بگذارد.

به گزارش متئو مورتو از رلوو، نام ژاوی سیمونز اخیراً به موضوعی داغ در محافل بارسلونا تبدیل شده است، چراکه این باشگاه در حال بررسی انتقال این بازیکن با استعداد پاری سن ژرمن در تابستان آینده است. سیمونز که در حال حاضر در لایپزیش بازی می‌کند، در بوندسلیگا عملکردی فوق‌العاده موفق داشته است. این امر باعث شده است که باشگاه‌های مطرحی از جمله بارسلونا به او توجه ویژه‌ای داشته و در پایان فصل به دنبال جذب او باشند.

  • فابریتزیو رومانو، بارسلونا را به جذب ژاوی سیمونز امیدوار کرد

ژاوی و بارسلونا شیفتۀ سبک بازی سیمونز هستند

باشگاه بارسلونا ژاوی سیمونز را به شدت تحسین می‌کند و "عاشق" این بازیکن است. آنها شیفتۀ ویژگی‌ها و توانایی‌های او در زمین هستند. گفته می‌شود ژاوی، سرمربی بارسلونا، نیز طرفدار پروپاقرص سیمونز است و خواهان حضور او در تیم در تابستان پیش‌روست. خود سیمونز نیز از بازگشت به کاتالونیا استقبال می‌کند. بارسلونا برای او حکم خانه را دارد، چرا که او فارغ‌التحصیل آکادمی مشهور لاماسیاست.

بارسلونا هنوز با پاری سن ژرمن در مورد آینده سیمونز صحبت نکرده است. با این حال، یک خبر امیدوارکننده برای بارسلونا وجود دارد: پاری سن ژرمن احتمالاً خواهان انتقال قرضی سیمونز است و باشگاه لایپزیش هم توانایی خرید دائمی این بازیکن را ندارد چرا که قیمت او تا 80 میلیون یورو برآورد می‌شود.

تاثیر حضور ژاوی سیمونز در بارسلونا

پیوستن احتمالی ژاوی سیمونز به بارسلونا ممکن است تاثیر چندانی روی برنامه‌های این باشگاه برای ژائو فلیکس نداشته باشد. بارسلونا در صورت امکان، تمایل به تمدید قرارداد قرضی این ملی‌پوش پرتغالی دارد. با این حال، اگر سیمونز به بارسا بپیوندد، این باشگاه ممکن است در برنامه‌های خود برای جذب سایر بازیکنان در بازار، از جمله نیکو ویلیامز و دنی اولمو، عضو سابق آکادمی بارسا تجدید نظر کرده یا به طور کامل آنها را کنار بگذارد.