سرمربی منچسترسیتی می داند که برای قهرمانی، باید تاتنهام و وست هم را ببرد چون آرسنال هم شبیه تیم هایی که امتیاز از دست می دهند، نیست. 

طرفداری | در جریان دیداری معوقه از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام میزبان منچسترسیتی خواهد بود. با وجود فرم فوق العاده و بردهای متوالی آرسنال، هنوز چیزی برای منچسترسیتی عوض نشده و قهرمانی آنها در لیگ برتر، تنها به خودشان و پیروزی در دو بازی باقی مانده بستگی دارد. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش حرف زد. 

باید تاتنهام را ببریم

از این برهه از فصل بیشتر لذت می برم. همه چیز کاملا مشخص است. ما یک گزینه داریم، پیروزی در این بازی. به خاطر همین هم به لندن می رویم. اگر تاتنهام را شکست ندهیم، قهرمان لیگ برتر نخواهیم شد. 

 مصدومان منچسترسیتی

جک گریلیش دیگر بیمار نیست و دوران ریکاوری اش را به شکل کامل به پایان رسانده است. ناتان آکه روز گذشته احساس بسیار بهتری داشت. قرار است یک جلسه تمرینی دیگر داشته باشیم و ببینیم آیا می تواند در تمرین تیم حضور داشته باشد یا خیر. مصدومیت او جدی نیست اما تنها دو روز از آخرین بازی ما گذشته است. 

 نباید آسوده خاطر باشیم

می دانیم که قرار است با چه هدفی بازی کنیم. باید میزان تنش مناسب در تیم وجود داشته باشد و علاوه بر این متمرکز هم باشیم. اگر آسوده خاطر در چنین بازی هایی حاضر شویم، به دردسر بزرگی میفتیم. 

 قدرت آرسنال

جدال منچستریونایتد و آرسنال؟ این احساس به من دست داده که شکست دادن این آرسنال کار بسیار بسیار دشواری است. آنها کارهای خیلی خوب زیادی در همه بخش های باشگاه خودشان انجام داده اند. برای این که آخرین شانس خودمان را در بازی خانگی امتحان کنیم، باید آخرین فرصت خودمان در بازی های خارج از خانه را غنیمت بشماریم. احترام بسیار زیادی برای آنژ قائل هستم. 

 ثبات منچسترسیتی

راز ثبات منچسترسیتی؟

با وجود داشتن سلسله مراتب، باشگاهی قدرتمند، سازماندهی قوی و بازیکنان توانمند، آن‌ها (بازیکنان/ تیم) به اندازه‌ای فروتن هستند که بدانند در هر بازی‌ای امکان باخت وجود دارد و در عین حال می‌توانند برنده شوند. ثبات [عملکرد] آن‌ها همواره وجود داشته و این یک واقعیت است.