به گزارش "ورزش سه"، دربی در شرایطی برگزار شد که رئال به دلیل قطعی شدن قهرمانی اش انگیزه بالایی نداشت و کارلو آنچلوتی به بازیکنان ذخیره خود میدان داده بود. در دقایق پایانی اما وقتی رئال 1-0 عقب بود، کارلتو تصمیم گرفت چند بازیکن اصلی را روانه میدان کند ولی گل یانیک کاراسکو تا پایان باقی ماند و اتلتیکو پس از نزدیک به هشت سال در یک بازی خانگی لالیگا برابر رئال پیروز شد.

 

در پایان بازی اتفاق جالبی رخ داد. دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو به سمت کارلو آنچلوتی رفت، با او دست داد و این دو به خوش و بش پرداختند. سیمئونه معمولا پس از سوت پایان به سرعت روانه رختکن می شود و عادت ندارد با مربی حریف دست بدهد که همین قضیه در بازی چند ماه پیش برابر لیورپول خبرساز شده بود. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول نتوانست با رفتار سیمئونه کنار بیاید.

 

ال چولو در مورد دلیل دست دادن با آنچلوتی در پایان بازی گفت:« من با بوردالاس، مربی والنسیا و نیز مارسلینو، مربی بیلبائو هم در پایان بازی دست داده بودم. گاهی ما مربیان هنگام رفتن به رختکن به هم برخورد می کنیم. به شخصه برای آنچلوتی احترام زیادی قائلم و همیشه او را تحسین کرده ام. او تنها مربی تاریخ است که در 5 لیگ مختلف قهرمان شده و شخصیت بسیار بالایی دارد. رفتار آنچلوتی پس از پیروزی یا شکست تیمش عوض نمی شود.»