هواداران سه تیم مختلف در استادیوم تاتنهام حضور خواهند داشت 

طرفداری | تعدادی از هواداران آرسنال در بازی امشب تاتنهام - منچسترسیتی حاضر خواهند بود.

به گزارش مت لاو از تلگراف؛ تعدادی از هواداران تاتنهام که بلیت فصلی این تیم دارند، با فروش صندلی‌های خود به هواداران آرسنال برای بازی امشب مقابل منچسترسیتی در معرض محرومیت قرار گرفته‌اند. مطابق یافته‌های منابع آگاه، گروهی از هواداران آرسنال به صورت خصوصی بلیت بازی امشب را خریداری کرده و در دیدار سرنوشت‌ساز استادیوم تاتنهام حضور خواهند داشت. با توجه به اینکه پیروزی یا تساوی تیم پوستکوعلو در این بازی، آرسنال را در آستانه قهرمانی در روز پایانی فصل قرار می‌دهد، بحث‌هایی در مورد اینکه برخی از هواداران تاتنهام از کدام تیم حمایت خواهند کرد، شکل گرفته است. توپچی‌ها قصد دارند از دشمن دیرینه خود حمایت کنند. 

یکی از اعضای گروه هواداران آرسنال که برای بازی امشب صندلی‌هایی را از یک هوادار اسپرز خریداری کرده است، به تلگراف گفت:

ما همه کارها را روز دوشنبه انجام دادیم. خیلی راحت بود و فقط پنج دقیقه طول کشید. حتی نیازی به پرداخت هزینه عضویت یا چیز دیگری هم نبود.

 

تاتنهام هفته گذشته فرآیند فروش بلیت بازی امشب را به اتمام رساند. با این حال گروه‌های هواداری آرسنال پشت صحنه به صورت خصوصی با هوادران تاتنهام در تماس بوده‌ و بلیت آن‌ها را خریداری کرده‌اند. تاتنهام این موضوع را تایید کرده و قصد دارد با متخلفان برخورد شدیدی داشته باشد. باشگاه تاتنهام حق دارد علیه دارندگان بلیتی که شرایط و ضوابط را نقض کرده‌اند، اقدامات تنبیهی از جمله محرومیت را اعمال کند. همچنین در صورتی که افراد یا گروه‌هایی تلاش کنند به بخشی از ورزشگاه که به آنها تعلق ندارد، دسترسی پیدا کنند، ممکن است با ممانعت از ورود یا اخراج آن‌ها از ورزشگاه روبرو شوند.