کارشناسان تلویزیون اسکای بهترین‌های فصل را انتخاب کردند 

طرفداری | کمتر از 5 روز دیگر، فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس به پایان می‌رسد.

دوشنبه شب آخرین قسمت برنامه MNF به پایان رسید. برنامه‌ای که نگاه فنی آن، به دلیل اقدامات جیمی کرگر، مورد تحسین بالایی قرار گرفت. مطابق سنت سال‌های گذشته، در آخرین قسمت این برنامه گری نویل به عنوان مهمان ویژه حضور داشت تا به همراه جیمی کرگر ترکیب منتخب و بهترین‌های فصل 24-2023 لیگ برتر را انتخاب کند. انتخاب‌های آن‌ها به شرح زیر انجام گرفت.

تیم منتخب جیمی کرگر 

جوردن پیکفورد که رقابت نزدیکی با داوید رایا برای کسب دستکش طلایی داشت، به عنوان دروازه‌بان انتخاب شده است. اورتون از لحاظ دفاعی، به لطف درخشش پیکفورد، یکی از بهترین آمارهای لیگ برتر را به ثبت رساند. خط دفاع به دلیل فقدان دفاع چپ مناسب، با گابریل ماگالاش، ویرجیل فن دایک و ویلیام سالیبا به صورت سه دفاعه انتخاب شده است. رودری و رایس کمربند محکمی را در پست هافبک تدافعی ایجاد کرده‌اند. کول پالمر، کوین دی بروین، مارتین اودگارد، فیل فودن پشت سر اولی واتکینز دیگر بازیکنان ترکیب منتخب را تشکیل داده‌اند. کرگر در دفاع از انتخاب دی بروین که بازی کمتری نسب به سایرین انجام داده است، به آمارهای تهاجمی او اشاره کرد. ستاره بلژیکی که چند ماه به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میادین نبود، خلاق‌ترین بازیکن لیگ برتر بوده است. 

ترکیب منتخب جیمی کرگر که با واکنش مثبت بسیاری‌ از مخاطبان همراه شد

تیم منتخب گری نویل 

اسطوره شیاطین سرخ پیش از بازی دیشب استون ویلا - لیورپول نیز به تمجید از امیلیانو مارتینز پرداخت و او را یکی از عوامل موفقیت تیم اونای امری معرفی کرد. مانند کرگر، نویل نیز زوج دفاعی آرسنال را این بار همراه با بن وایت در خط دفاع قرار داده است. دستینی اودوگی که در نیم‌فصل دوم دچار افت شده بود، گزینه غافلگیرکننده کارشناس اسکای برای پست مدافع چپ است. او عملکرد نیم‌فصل اول مدافع ایتالیایی را تحسین می‌کند. مارتین اودگارد، دکلان رایس، رودری، فیل فودن و کول پالمر در تیم منتخب دوم هم حضور دارند. نویل برای انتخاب مهاجم همچنان ارلینگ هالند را به سایر گزینه‌ها ترجیح می‌دهد.

11 بازیکن انتخابی گری نویل با 4 تفاوت نسبت به جیمی کرگر 

بهترین‌های فصل لیگ برتر انگلیس

در آیتم دوم، کارشناسان تلویزیون اسکای در شاخص‌های مختلفی از جمله بهترین بازیکن، بهترین بازیکن جوان، بهترین خرید، بهترین چهره جدید، بهترین عملکرد یک سرمربی، تیمی با بزرگ‌ترین دستاورد فراتر از انتظار، ناکام بزرگ و در نهایت بازی محبوب خود را انتخاب کرده‌اند

گری نویل عملکرد تاکتیکی شان دایچ مقابل لیورپول را انتخاب کرده است