به گزارش "ورزش سه"، در پایان ماه ژوئن و زمانی که قرارداد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس به اتمام برسد، این ستاره 28 ساله و آرژانتینی به دوران هفت ساله حضور خود در ترکیب این تیم پایان خواهد داد. باشگاه یوونتوس ماه گذشته رسما اعلام کرد که قرارداد پائولو دیبالا تمدید نخواهد شد و این ستاره خلاق در پایان فصل تورین را ترک می‌کند. در حقیقت طرفین در مورد دستمزد به توافق نرسیدند و یوونتوس حاضر به افزایش قابل توجه این رقم و پرداخت عدد مورد نظر دیبالا نشد.

دیبالا حداکثر سه بازی دیگر با لباس یوونتوس انجام خواهد داد که قطعا مهم‌ترین آن‌ها تقابل حساس با اینتر در فینال کوپا ایتالیا خواهد بود. این دیدار چهارشنبه شب در ورزشگاه المپیکو شهر رم برگزار خواهد شد. یووه و اینتر در این فصل سه بار به مصاف یکدیگر رفته اند، دو مرتبه در سری‌آ که یک پیروزی سهم نراتزوری بوده و بازی برگشت دو تیم نیز با نتیجه تساوی خاتمه یافت. همچنین در دیگر دیدار این اینتر بود که بانوی پیر را در سوپر جام شکست داد و جام را بالای سر برد.

قطعا در میان بازیکنان یوونتوس ستاره آرژانتینی یعنی پائولو دیبالا انگیزه مضاعفی برای درخشش مقابل اینتر خواهد داشت. همانطور که گفته شد این آخرین شانس دیبالا برای کسب جام در بیانکونری خواهد بود. او این روزها در تمرینات یووه بسیار با انگیزه نشان می دهد و انگیزه بسیار بالایی دارد تا با خاطره ای خوش و کسب یک جام یوونتوس را ترک کند.

گفتنی است تاتنهام، آرسنال و لیورپول سه باشگاهی هستند که گفته می‌شود به دقت شرایط جذب پائولو دیبالا را بررسی می‌کنند. ستاره آرژانتینی پیش از این در سال 2019 پیشنهاد حضور در تاتنهام را رد کرده بود.
با این حال چندی قبل فوت مرکاتو گزارشی منتشر کرد و مدعی شده با وجود پیشنهادات لیگ برتری، پائولو دیبالا علاقمند به حضور در پاری‌سن‌ژرمن است.