در بین سران بارسلونا عده‌ای هستند که نمی‌خواهند ژاوی در این تیم بماند و خود سرمربی هم متوجه این موضوع شده است.

طرفداری | افرادی در اطراف ژاوی هستند که به او می‌گویند از بارسلونا برود و خود سرمربی بلوگرانا هم به این واقعیت رسیده که عده‌ای در هیئت مدیره خواستار ماندن او نیستند.

به گزارش کادناسر، ژاوی تا 30 ژوئن 2025 سرمربی بارسلونا باقی خواهد ماند. اگرچه این مربی اهل تاراسا در ژانویه گذشته به صراحت اعلام کرده بود که این آخرین فصل او به عنوان سرمربی آبی‌اناری‌ها خواهد بود، اما ماه گذشته پس از جلسه‌ای با دکو و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، نظرش را تغییر داد. با این حال، اوضاع در نیمکت بارسلونا به هیچ وجه ایده‌آل نیست. دلیل اصلی این موضوع این است که ژاوی متوجه شده که در تابستان امسال دوباره برای جذب بازیکن با مشکل مواجه خواهد شد و نمی‌تواند تیمی را که می‌خواهد بسازد.

دکو واضح گفت که ژاوی به درد بارسا نمی‌خورد

از نگاه مانو کارنیو، خبرنگار کادناسر، این تغییر موضع به این دلیل است که ژاوی به طور فزاینده‌ای متوجه شده است که در بارسلونا او را نمی‌خواهند و فقط به این دلیل در سمت خود باقی مانده که گزینه دیگری وجود نداشت:

آنها با چند مربی دیگر صحبت کرده‌اند و آنها پاسخ منفی داده‌اند. آنها سعی کردند روبرتو دزربی را جذب کنند، با هانسی فلیک صحبت کر‌دند... در واقع دکو، مدیر ورزشی بارسلونا هم حتی پس از تایید ژاوی در سِمتش در آوریل گذشته، به طور علنی گفته بود که او به درد بارسا نمی‌خورد و این صحبت را هم پنهان نکرده بود.

ژاوی که احمق نیست. او این چیزها را به وضوح می‌بیند و می‌فهمد. افرادی در اطراف ژاوی هستند که به او می‌گویند از اینجا برود و این باشگاه را ترک کند.