به گزارش "ورزش سه"، پادشاه لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب هفته گذشته یک بازگشت شگفت انگیز دیگر را در این رقابت‌ها رقم زد. رئال مادرید تا لحظات پایانی با یک گل از حریف خود عقب بود و همه تصور می‌کردند که دیگر شانسی برای بازگشت این تیم وجود نخواهد داشت اما لوس بلانکوس یک بار دیگر غیرممکن را تبدیل به ممکن کرد.

گل‌های دقایق 90 و 91 ستاره جوان و برزیلی رئال‌مادرید یعنی رودریگو باعث شد پر افتخار‌ترین تیم لیگ قهرمانان به شکل عجیب و غریبی به بازی برگردد. این مسئله باعث شد روحیه رئال به بالاترین سطح خود برسد و در سمت مقابل منچستر سیتی از این لحاظ اوضاع خیلی خوبی نداشته باشد. همین مسئله نهایتاً منجر شد که کریم بنزما در وقت‌های اضافه از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا رئال مادرید بعد از پاری سن ژرمن و چلسی یک کابوس را برای منچسترسیتی نیز رقم بزند.

بسیاری منتظر بودند که لیورپول در دیدار فینال به مصاف منچسترسیتی برود اما با توجه به شکست ناباورانه تیم پپ گواردیولا این اتفاق رخ نداد. با این تفاسیر حالا تیم یورگن کلوپ در آستانه کسب یک جام دیگر قرار گرفته که البته گری نویل اصلاً دوست ندارد این اتفاق رخ دهد؛ اسطوره باشگاه منچستر یونایتد در این‌باره گفت: "من فکر می‌کردم که منچسترسیتی در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌توانست لیورپول را شکست دهد. راستش را بخواهید لیورپول یک رقیب بزرگ محسوب می‌شود و من اصلاً دوست ندارم که آنها به لحاظ کسب لیگ قهرمانان اروپا یا جام‌های دیگر از منچستریونایتد پیشی بگیرند."