جاودانی می گوید باید با ساختار حرفه ای به فکر آینده باشیم.

رضا جادوانی مجری با سابقه تلویزیونی گفت: تیم ملی کشورمان با اسکوچیچ یک صعود بی دردسر و شیرین را تجربه کرد.

به گزارش طرفداری، رضا جاودانی در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت:

در مرحله قبل که با ویلموتس از عراق و بحرین شکست خورده بودیم، شرایط سخت و صعود به اما و اگر بستگی داشت اما اسکوچیچ با آرامش کارش را انجام داد تا در این مرحله یک صعود بی دردسر و شیرین داشته باشیم.

وی افزود:

البته در این گروه به جز کره جنوبی حریف سرسختی نداشتیم. اگر در گروه B با تیم‌های ژاپن، استرالیا، عربستان یا حتی عمان همگروه می‌شدیم واقعا کار سختی داشتیم. ما هنوز به حریف قدری برخورد نکردیم ولی تا جام جهانی فرصت داریم با تیم‌های قدر بازی کنیم و به آمادگی مطلوب برسیم.

جاودانی در خصوص اینکه تیم ملی می‌تواند از گروهش در جام جهانی صعود کند یا خیر، گفت:

باید تجدید نظری در تفکراتمان داشته باشیم و حرفه ای تر فکر کنیم. فوتبال ما هنوز آماتور است و باید با ساختار حرفه ای به فکر آینده باشیم. ۳ دوره متوالی داریم به جام جهانی صعود می‌کنیم و باید با تیم‌های بزرگ دنیا بازی تدارکاتی برگزار کنیم تا ترس بازیکنان بریزد و استرس نداشته باشند.

قبل از جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه از تیم رم با ۷ گل شکست خوردیم و ایویچ نیز برکنار شد ولی همان تیم در جام جهانی خاطره ساز شد. جاودانی که عضو حقوقی فدراسیون فوتبال هم هست در پایان خاطر نشان کرد:

فکر می‌کنم هدف فوتبال ایران فقط صعود به جام جهانی است و الان کار تمام شده اما نباید دوباره برای کسب تجربه به جام جهانی برویم وبعد سه بازی برگردیم .