به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان با زدن پنج گل به هوادار مقتدرانه به نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کرد. هادی عقیلی، مربی جوان گل‌گهر و کاپیتان سابق سپاهان، در این مورد به خبرنگار ما گفت: شرایط مسابقات جام حذفی با لیگ متفاوت است، چون در جام حذفی یک تیم با رقابت‌ها خداحافظی می‌کند و یک تیم به مرحله بعد صعود می‌کند که همین موضوع باعث می‌شود که حساسیت و جذابیت بیشتری برای هواداران وجود داشته باشد. از طرفی تیم ما هم شانس قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد و هواداران به این دلیل بیشتر از این مسابقات استقبال می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی حذفی امیدوار هستند، عنوان کرد: بازی به بازی جلو می‌رویم‌. برد هر بازی مهم است. جام حذفی یک تورنمت طولانی مدت است، ولی در عین حال باید حتما بازی پیش رو را ببری و برای همین تمرکز ما روی بازی بعدی است. ما خیلی امیدوار هستیم و خودمان را در حد و اندازه‌های قهرمانی می‌بینیم ولی باید بازی به بازی پیش برویم‌ فعلا به بازی بعدی فکر می‌کنیم.

مربی گل‌گهر درباره شرایط این تیم در لیگ گفت: در این فصل ما تلاش زیادی را انجام دادیم و از لحاظ فوتبالی هم پیشرفت خوبی داشتیم اما انتظارمان از خودمان بیشتر بود، ما در نیم فصل دوم خیلی بهتر از نیم فصل اول بازی کردیم ولی گاهی بدشانسی‌هایی پیش می‌آمد و دقایقی گل می‌خوردیم که جبرانش دشوار بود، ولی از لحاظ فوتبالی روند رو به رشدی داشتیم.  

عقیلی در پایان عنوان کرد: ما علاوه بر جام حذفی لیگ را هم داریم. سه بازی دیگر مانده و جایگاه‌مان مهم است و برای آن هم تلاش می‌کنیم. قطعا صعود به نیمه نهایی جام حذفی باعث نمی‌شود که به دیدارهای باقی‌مانده جام حذفی اهمیت ندهیم.