کلوپو بار دیگر پپ گواردیولا را بهترین سرمربی دنیا نامید.

طرفداری | یورگن کلوپ به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت. 

امروز شاهد آخرین حضور یورگن کلوپ در آنفیلد خواهیم بود. سرمربی آلمانی طبق تصمیمی که پیش‌تر گرفته بود، پس از حدود 9 فصل لیورپول را ترک می‌کند. فصل خداحافظی کلوپ در لیورپول آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت، چرا که منچسترسیتی در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر قرار دارد. اما اوضاع برای سیتیزن‌ها هم خیلی بر وفق مراد نیست، چون با 115 اتهام از سوی لیگ برتر به دلیل تخلفات مالی روبرو شده‌اند. این اتهامات در حال بررسی هستند و کلوپ در قبال آن‌ها موضع بی‌طرفی اتخاذ کرده، اما فارغ از هر اتفاقی که در خارج از زمین رخ داده، همچنان به تمجید از گواردیولا می‌پردازد.

کلوپ در مصاحبه اخیر خود ضمن اشاره به 115 مورد اتهام نقض قوانین لیگ برتر به منچسترسیتی، به ستایش پپ گواردیولا پرداخت و او را بهترین سرمربی جهان نامید:

همه از آن 115 اتهام خبر دارند، ولی من چیزی سر در نمیارم. فقط تعدادش را می‌دانم. در هر صورت، هر

 اتفاقی در منچسترسیتی افتاده باشد، پپ گواردیولا بهترین مربی دنیاست. هر مربی دیگری را به سیتی بیاورید، نمی‌توانستند چهار بار پشت سر هم قهرمان لیگ شوند.

  •  یعنی می‌گویید سیتی قدرت این را دارد که با وجود اتهامات، هر کاری بخواهند می‌تواند بکند؟

نه. من نمی‌دانم آن‌ها چه کار کردند. اگر اصلاً کاری کرده باشند. و اینجا نیستم که بگویم آن‌ها گناهکارند. باید ببینیم چه می‌شود. البته اگر روزی مشخص شد گناهکارند، دوست دارم بدانم. همه می‌خواهند بدانند. ولی آن موقع من دیگر اینجا (انگلیس) نیستم.