با 26 بازی و 1761 دقیقه کمتر، آردا گولر بیشتر از ستاره جوان بارسلونا در لالیگا گلزنی کرده است.

طرفداری | آردا گولر بهترین بازیکن دیدار رئال مادرید و ویارئال در نیمه نخست بود و او بازی فوق‌العاده‌ای را از خود به معرض نمایش گذاشت.

هر چند الکساندر سورلوت با زدن چهار گل مقابل رئال مادرید در مجموع بهترین بازیکن زمین بود و مانع از شکست 4-1 تیمش شد اما نمی‌توان از بازی درخشان آردا گولر در این مسابقه هم غافل شویم. آردا گولر بازهم توانایی بالایش در گلزنی را به رخ کشید و در نیمه اول او فقط با دو شوت دو گل به ثمر رساند تا با درخشش او رئال مادرید با نتیجه 4-1 در نیمه نخست برنده از زمین مسابقه خارج شود.

آردا گولر با بریس خود مقابل ویارئال شمار گل‌های خود در لالیگا را به عدد 6 رساند تا با توجه به دقایق کم حضور این هافبک جوان ترک‌تبار او آمار فوق‌العاده‌ای را به ثبت برساند. جالب آنکه آردا این 6 گل را در 6 شوت خود به دروازه حریفان در لالیگا به ثمر رسانده که نشان از شم گلزنی بالای او می‌دهد. او در مقایسه با دیگر ستاره جوان لالیگا یعنی لامین یامال هم آمار بهتری از نظر گلزنی در لالیگا را به ثبت رسانده است.

طبق آمار سایت ترانسفرمارکت، آردا گولر در 10 بازی خود در این فصل از مسابقات لالیگا موفق به زدن 6 گل شده است. او این 6 گل را در 10 بازی و 373 دقیقه حضورش در زمین به ثبت رسانده است. لامین یامال ستاره جوان بارسلونا اما در لالیگا موفق به زدن 5 گل و 8 پاس گل شده است. در جدول گلزنان لالیگا اما نام آردا گولر بالاتر از لامین یامال به چشم می‌خورد. آن هم در شرایطی که او نسبت به یامال 26 بازی کمتر این نرخ گلزنی را به ثبت رسانده است.

مقایسه آردا گولر و لامین یامال در لالیگا

  • آمار آردا گولر در لالیگا

تعداد گل: 6

تعداد پاس گل: 0

تعداد بازی: 10

تعداد دقایق حضور در زمین: 373 دقیقه

ارزش در ترانسفرمارکت: 15 میلیون یورو

  • آمار لامین یامال در لالیگا

تعداد گل: 5

تعداد پاس گل: 8

تعداد بازی: 36

تعداد دقایق حضور در زمین: 2134 دقیقه

ارزش در ترانسفرمارکت: 75 میلیون یورو