طرفداری | بارسلونا با پیروزی راحت 3-0 مقابل رایو وایکانو در ورزشگاه المپیک لوییس کمپانیس، مقام دوم لالیگا را کسب کرد. روبرت لواندوفسکی روی پاس زیبای  لامین یامال، برای آبی و اناری ها گلزنی کرد. دو ضربه در نیمه دوم از پدری، روی پیروزی آبی و اناری ها در مقابل هوادارانشان مهر تایید زد.

ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در مورد عملکرد شاگردانش حرف زد.

یامال و پدری 

در مورد لامین یامال، همه می‌توانند ببینند که او ۱۶ ساله است، اما بسیار تأثیرگذار ظاهر می شود. این فوق العاده است. ما باید برای سال‌های آینده از او لذت ببریم. بهترین راه برای افزایش اعتماد به نفس پدری، گلزنی است. و وقتی دو گل می زنید، احساس خوبی دارید. او باید فرمی را که قبل از مصدومیت داشت دوباره به دست آورد، اما در هر صورت یک بازیکن تاثیرگذار است. هر زمان که پدری توپ را در اختیار دارد، همه چیز بهتر می شود.

در مورد فصل بارسلونا 

حداقل هدف ما کسب مقام دومی بود. ما باید برای سوپرکاپ فصل آینده مبارزه کنیم. در این مسابقه راحت بازی کردیم. تحلیل من از این جدال مثبت است. اگر لالیگا را نمی‌بریم، حداقل باید دوم شویم. شاید بگویید مزخرف می گویم اما فکر می کنم که ما نسبت به فصل گذشته، پیشرفت کرده ایم. تفاوت این است که فصل گذشته در بازی های مهم بهتر رقابت کردیم و اشتباهات کمتری داشتیم. آنچه در این فصل تغییر کرد رئال مادرید بود، آنها فصل تاریخی را پشت سر گذاشتند. ما مقابل یکی از بهترین تیم ها، فینالیست لیگ قهرمانان بازی می کنیم. ما در مقابل یک تیم فوق العاده رقابت می کنیم.

آینده ژاوی در بارسلونا 

در مورد آینده ام هیچ چیزی تغییری نکرده است. اگه تغییری ایجاد وشد، با کمال میل به شما اطلاع خواهم داد. دائما با رئیس باشگاه در ارتباط هستم. آنها به من اعتماد به نفس دادنن که امروز پیروز شوم، این مهم بود. به زودی ملاقاتی خواهیم داشت. با رئیس باشگاه بعد از برد بازی قبلی صحبت کردم و او به من گفت که باید مقابل رایو پیروز شویم. لاپورتا آدم صادقی است.