به گزارش "ورزش سه"، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: شهادت رئیس جمهور محبوب و معزز کشورمان، حضرت آیت‌الله رئیسی را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و خصوصا جامعه ورزش کشور تسلیت عرض می‌کنم. ایشان یک رئیس جمهور مردمی بودند و توجه ویژه‌ای به محرومان جامعه داشتند و یکی از مواردی که درد ما جامعه ورزش را دو چندان کرد، به دلیل علاقه و محبتی بود ایشان به جامعه ورزش داشتند. این ضایعه برای ما ورزشی‌ها دو چندان است.

ویدئو: 333263

او ادامه داد: برگزاری سه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران جامعه ورزش کشور در کمتر از یک سال با حضور جناب آقای رئیس جمهور و لطف و محبتی که ایشان در این مراسم‌ها نسبت به جامعه ورزش داشتند، نشان‌دهنده نگاه ویژه ایشان بود. ایشان همیشه پیگیر حل موضوعات و چالش‌های ورزشکاران و قهرمانان ما بودند. در هر جلسه‌ای که خدمت ایشان رسیدیم، هم ابراز محبت داشتند و هم مشکلات را پیگیری کردند.

پاکدل همچنین گفت: در آخرین جلسه‌ای که ۲-۳ هفته پیش خدمت ایشان رسیدیم، شاهد توجه ایشان نسبت به مقوله ورزش بودیم. اینکه در سال جاری تنها حوزه‌ای که ۹۰ درصد افزایش بودجه داشت، وزارت ورزش و جوانان بود و نشان می‌داد که این شهید بزرگوار و خادم مردم ایران چقدر نسبت به ورزش توجه داشتند.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان گفت: همه جامعه ورزش و خصوصا خانواده هندبال کشور ابراز همدردی می‌کنیم و تسلیت می‌گوییم. انشالله خدمات این شهید بزرگوار جاودانه بماند و همانطور که رهبر معظم انقلاب هم دیشب فرمودند، همه مسئولین با تلاشی دو چندان در خدمت به مردم کوشش کنند.