گرگ‌ها قصد دارند وینگر پرتغالی‌شان را به گران‌ترین فروش تاریخ باشگاه‌شان تبدیل کنند.

وولورهمپتون قصد دارد برای پدرو نتو که مورد توجه منچسترسیتی و نیوکاسل قرار گرفته، 60 میلیون پوند درخواست کند.

طرفداری | به گزارش تلگراف، نتو این روزها با آینده‌ای نامشخص روبرو است، زیرا وولورهمپتون خود را برای پیشنهادهای مربوط به این وینگر پرتغالی آماده می کند؛ اما این باشگاه علی رغم مصدومیت های نتو در این فصل، خواهان دریافت هزینه هنگفتی است.

وولورهمپتون پس از فروش‌های 140 میلیون پوندی خود در سال گذشته، در تابستان امسال تحت هیچ‌گونه فشاری برای جمع آوری پول جهت جلوگیری از نقض قوانین سودآوری و پایداری لیگ برتر قرار ندارد. 

نیتن کالینز، رائول خیمنز، روبن نوس، ماتئوس نونس و کانر کودی خروج‌های مهم تابستان گذشته بودند؛ زمانی که وولورهمپتون برای جلوگیری از زیر پا گذاشتن مقررات مالی، اقدامات اساسی انجام داد. با این حال، گری اونیل می‌داند که بازسازی تیم او قبل از فصل آینده، به یک فروش قابل توجه دیگر بستگی دارد. در همین حال، نتو مورد توجه تعدادی از باشگاه‌ها قرار گرفته است.

وولورهمپتون در سپتامبر گذشته برای نونس با منچسترسیتی بر سر قراردادی به ارزش رکوردشکن ۵۳ میلیون پوند به توافق رسید و حالا تنها پیشنهادهای ۶۰ میلیون پوندی را برای نتو بررسی خواهد کرد. با وجود اینکه فصل ۲۴-۲۰۲۳ برای این وینگر توسط دو مصدومیت جداگانه از ناحیه همسترینگ مختل شد، او همچنان فصل را با ۲ گل و ۹ پاس گل به پایان رساند. وولورهمپتون معتقد است ارزش او همچنان بسیار بالاست و خواهان مبلغی است که نشان دهنده توانایی او باشد.

منچستر سیتی، قهرمان لیگ برتر، مدت‌هاست که به این بازیکن 24 ساله علاقه‌مند است. نیوکاسل نیز به او ابراز علاقه کرده است. گفته می‌شود نیوکاسل از سابقه مصدومیت اخیر نتو نگران است، اما با توجه به آینده نامشخص برونو گیمارش، آن‌ها وضعیت او را به دقت زیر نظر دارند.