به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته رسما به بارسلونا پیوست و امیدوار بود که بتواند درخششی که پیش از این در برزیل داشت را در لالیگا هم تکرار کند و به یکی از بازیکنان اصلی خط حمله این تیم با هدایت ژاوی تبدیل شود.

با این حال، شرایط مطابق انتظار و میل او پیش نرفت و این بازیکن نتوانست اعتماد ژاوی را جلب و جایش را در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند و همین موضوع باعث ناراحتی و نارضایتی او و همچنین مدیر برنامه‌هایش شد که صحبت‌های تندی را علیه این ژاوی و تصمیماتش مطرح کرده است.

2021736

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که اگر تصمیم خوان لاپورتا مبنی بر اخراج ژاوی تغییری نکند، بهترین اتفاق ممکن برای این ستاره برزیلی خواهد بود که به حضورش در بارسلونا تحت هدایت مربی جدید ادامه دهد و بتواند شانس بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد.

اما در صورتی که لاپورتا و ژاوی برای ادامه همکاری به توافق برسند، روکه جایی در ترکیب بارسلونا برای فصل آینده نخواهد داشت و چاره دیگری جز این ندارد که بارسا را به صورت قرضی ترک کند یا شاید حتی در صورت ارائه پیشنهاد خوب از سایر باشگاه‌ها، پس از گذشت تنها چند ماه به صورت رسمی از این باشگاه جدا شود.