به گزارش "ورزش سه"، ادامه حضور دمبله در باشگاه بارسلونا محتمل به نظر نمی‌رسد و مدیران این باشگاه هنوز امیدشان برای انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن را از دست نداده‌اند.

قرارداد این بازیکن فرانسوی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود اما بارسا در تلاش است تا با فروش او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این اتفاق جلوگیری کند.

مارکا مدعی شده که مدیران هر دو باشگاه از شنبه عصر در حال مذاکره هستند و هنوز نتوانستند راه حل مشترکی  را برای این انتقال پیدا کنند و شرایط به صورتی پیش رفته که انتقال دمبله به پی اس جی در ساعت‌های اخیر غیرممکن به نظر می‌رسد.

 

 

هنوز هیچ توافقی در این مذاکرات به دست نیامده و این در حالی است که پی اس جی این شانس را دارد که پیش قراردادی را با این بازیکن به امضا برساند تا او پس از پایان این فصل و در تابستان سال آینده به پایتخت فرانسه منتقل شود.

گفته می‌شود مبلغ اولیه مدنظر بارسا 20 میلیون یورو بوده که پی اس جی حاضر به پرداخت آن نشده، چرا که چنین رقمی برای پنج ماه بسیار زیاد به نظر می‌رسد.

گزینه تعویض بازیکن نیز در این انتقال مطرح شده و مارکا خبر داده که نام بازیکنانی چون مائورو ایکاردی، آنخل دی‌ماریا و جولیان دراکسلر در این مذاکرات مطرح شده است.

بارسلونا علاقه زیادی به جذب دی‌ماریا در معاوضه با دمبله دارد اما دستمزد بالای این بازیکن و شرایط مالی این باشگاه باعث شده که آنها نتوانند با این انتقال موافقت کنند.