باواریایی‌ها در تلاشند تا برنلی را برای آزادسازی ونسان کمپانی با مبلغی پایین‌تر، متقاعد کنند

طرفداری | پس از رد شدن پیشنهاد سرمربی‌گری بایرن مونیخ توسط چندین گزینه، این باشگاه در تصمیمی عجیب به سراغ ونسان کمپانی رفت و مذاکرات با او را آغاز کرد. ونسان کمپانی در فصل گذشته هدایت برنلی را به عهده داشت و با این تیم به چمپیونشیپ سقوط کرد، با این حال تجربه بالا با وجود جوانی و همچنین سیستم بازی کمپانی، این سرمربی 38 ساله را به گزینه‌ای جذاب برای باواریایی‌ها تبدیل کرده‌است. 

به گزارش کریستین فالک، برنلی برای آزادسازی کمپانی که تا سال ۲۰۲۸ با این باشگاه قرارداد دارد، مبلغ ۲۰ میلیون یورو درخواست کرده‌است اما باواریایی‌ها حاضرند تنها نیمی از این مبلغ یعنی ۱۰ میلیون یورو را پرداخت کنند. از شواهد پیداست که دو تیم طی روزهای آتی بر سر مبلغ انتقال کمپانی به توافق خواهند رسید و مشکل چندانی از این بابت وجود ندارد.

ونسان کمپانی و دستیارانش روز گذشته با اعضای برنلی خداحافظی کرده و دفتر خود در این باشگاه را تخلیه کردند. آن‌ها در حال حاضر در شهر مونیخ حضور دارند و مشغول مذاکره با سران بایرن مونیخ هستند. گفته می‌شود کمپانی پس از دریافت اولین تماس از سوی بایرن مونیخ، در همان ۵ دقیقه اول به هدایت باواریایی‌ها چراغ سبز نشان داده‌است.