به گزارش "ورزش سه"، اظهاراتی که ژاوی در نشست خبری پیش از بازی برابر آلمریا مطرح کرد باعث عصبانیت و ناراحتی مدیران بارسلونا شد و در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال قطع همکاری با این مربی در پایان فصل جاری به گوش رسیده است.

این در حالی است که او پیش از این اعلام کرده بود که تمایلی به ادامه همکاری با بارسلونا در فصل آینده ندارد و می‌خواهد در پایان فصل نیمکت این تیم را ترک کند اما مدیران بارسلونا با اصرارهای بسیار زیاد و جلسات متعدد توانستند او را برای ادامه این همکاری متقاعد کنند.

2025435

ولی شرایط به صورتی پیش رفت که حالا بارسلونا قصد اخراج ژاوی را دارد و خبرنگاران و رسانه‌های نزدیک به این باشگاه در دقایق قبل خبر داده‌اند که لاپورتا به همراه یوسته و دکو در ساختمان محل تمرین بارسا حضور دارند و یک جلسه فوری پس از پایان تمرین برگزار خواهد شد که احتمال می‌رود منجر به اخراج ژاوی حتی پیش از برگزاری آخرین بازی فصل شود.

این جلسه برای صحبت و توضیح شرایط به وجود آمده به این مربی جوان برگزار خواهد شد. بارسا پیش از این ملاقاتی با هانسی فلیک داشته و با این مربی برای نشستن روی نیمکت این تیم در فصل آینده به توافق کامل رسیده است.