تنها معارفه رسمی هانسی فلیک باقی مانده و او را باید دیگر سرمربی بارسلونا به حساب آوریم.

طرفداری | هانسی فلیک را باید به عنوان سرمربی جدید بارسلونا در فصل آینده به حساب آوریم.

به گزارش موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا همانطور که پیش‌بینی می‌شد به خاطر اختلافاتی که با ژاوی داشت، این سرمربی جوان را امروز اخراج کرد تا دوران حضور اسطوره بارسا به عنوان سرمربی این تیم به پایان برسد. هانسی فلیک، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، به عنوان نفر اول کادر فنی بارسلونا تعیین شده و او را باید سرمربی جدید بلوگرانا بدانیم. تنها یک امضای رسمی و معارفه این مربی آلمانی باقی مانده است.

موندو در گزارش خود مدعی شده که انتظار می‌رود ورود فلیک به طور رسمی روز دوشنبه اعلام شود. او قراردادی یک ساله با یک گزینه برای یک سال دیگر مشروط به رسیدن به اهداف خاص در این تیم امضا خواهد کرد. بدین‌ترتیب قرارداد هانسی فلیک در بارسلونا 1+1 خواهد بود و در سال دوم اگر مدیران بلوگرانا از کار او رضایت داشته باشند، این سرمربی 59 سالۀ آلمانی همچنان می‌تواند به کارش در بارسلونا ادامه دهد.

سبک هجومی هانسی فلیک

فلیک به دلیل سبک بازی هجومی و توانایی‌اش در به کارگیری حداکثر توان بازیکنان، به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای هدایت بارسلونا در دوران دگرگونی این تیم شناخته می‌شود. انتظار می‌رود تجربه او در کار با ستارگان فوتبال و سابقۀ اثبات شده این مربی آلمانی در کسب موفقیت، دیدگاهی نو و روحیه‌ای تازه به کاتالان‌ها ببخشد، چراکه آنها در تلاشند تا سلطه خود را در لالیگا و اروپا دوباره بدست آورند.