سرمربی بلوگرانا برای باشگاه زندگی‌ای خود آرزوی موفقیت کرد.

طرفداری | ژاوی رسماً از هواداران بارسلونا خداحافظی کرد.

ساعتی پیش با اعلام رسمی باشگاه بارسلونا، ژاوی از هدایت این تیم برکنار شد. بلوگرانا با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت خود، پایان همکاری با این سرمربی را اعلام کرد. در جلسه نهایی خوان لاپورتا و دکو با ژاوی پیرامون نیمکت بارسلونا، به ژاوی اطلاع داده شد که دیگر سرمربی بارسلونا نخواهد بود و قرار است هانسی فلیک جانشین او شود. بازی پس فردا با سویا، آخرین روز حضور ژاوی به عنوان سرمربی در جمع‌ آبی‌واناری‌ها خواهد بود.

  • رسمی؛ ژاوی از بارسلونا اخراج شد 

ژاوی هرناندز با انتشار پستی در اینستاگرام، از بارسلونا و هوادارانش خداحافظی کرد:

دوستان عزیز، 

روز یکشنبه حضور من روی نیمکت بارسلونا به پایان می‌رسد. ترک باشگاه زندگی‌ام هرگز آسان نیست، اما به دو سال و نیم حضور در راس تیمی که مانند خانواده دوم من بوده، بسیار افتخار می‌کنم. 

می‌خواهم از هواداران برای حمایت و محبت‌شان تشکر کنم، کسانی که همیشه در کنار من بودند و در تمام دوران بازی و مربیگری‌ام، عشق یکسانی به من نشان دادند. از یکشنبه به بعد من یک هوادار دیگر بارسلونا در سکوها خواهم بود، چه در استادیوم المپیک لوییس کمپانیس و چه چند ماه دیگر در نیوکمپ. زیرا قبل از اینکه بازیکن یا مربی باشم، هوادار بارسلونا هستم و فقط بهترین‌ها را برای این باشگاه در زندگی‌ام می‌خواهم.

با گروهی فوق‌العاده از بازیکنان و کادری عالی کار کردم. به لطف همه آنها به اهداف تعیین شده دست یافتیم و سال گذشته با قهرمانی در لالیگا و سوپرکاپ به اوج خود رسیدیم. این فصل همه چیز آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت، اما ما با آن کنار آمدیم و به رشد نسل جدیدی از بازیکنان جوان لاماسیا که الهام‌بخش همه هواداران بارسلونا هستند، کمک کردیم. 

از همه شما خیلی متشکرم. از هواداران، بازیکنان، کادر فنی، کارمندان باشگاه، رئیس، هیئت مدیره، مدیران ورزشی، رسانه‌ها و همه کسانی که در این دو سال و نیم سفر با من همراه بودند. 

برای باشگاهی که در قلبم دارم آرزوی بهترین‌ها را دارم. 

زنده باد بارسلونا!