کاپیتان بارسا می‌گوید او اگر با کسی مشکلی داشته باشد خیلی صریح با خود آن شخص صحبت می‌کند.

طرفداری | مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، گزارش‌هایی مبنی بر شکایت او به باشگاه در مورد ژاوی را تکذیب کرد.

در اوایل این هفته، در برنامه "Barsa Reservat" رادیو کاتالونیا، ادعاهایی مبنی بر شکایت تراشتگن، کاپیتان بارسلونا، از ژاوی، سرمربی این تیم، به مقامات باشگاه را مطرح کرده بود. گفته می شد که این ملی‌پوش آلمانی در ماه دسامبر با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه و چند تن دیگر از سلسله مراتب بارسا صحبت کرده و نگرانی خود را از روند تیم ابراز داشته است. علاوه بر این، ادعا می‌شد که تراشتگن به لاپورتا و همکارانش گفته است که برخی از بازیکنان تیم به خصوص پس از شکست‌ها، احساس می کنند توسط ژاوی مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

عصبانیت تراشتگن از رسانه‌های اسپانیایی

تراشتگن با حضور در شبکه‌های اجتماعی، این گزارش ها را "اطلاعات نادرست" خوانده و به طور واضح اعلام کرده است که اجازه نمی‌دهد از نام او برای ایجاد جو منفی در بارسلونا استفاده شود. تراشتگن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت:

داستانی که توسط " Barsa Reservat " منتشر شد به طور مستقیم به ارزش‌های شخصی من توهین می‌کند و من اجازه نمی‌دهم کسی از نام من برای ایجاد جو منفی بر اساس اطلاعات نادرست استفاده کند. اگر من بخواهم چیزی بگویم یا گزارشی بدهم، همیشه با خود شخص مورد نظر بسیار صریح خواهم بود.

این اولین بار نیست که بازیکنان بارسلونا گزارش‌های رسانه‌ای را به چالش می‌کشند. پیش از این، فرنکی دی یونگ به دلیل نشر مداوم اخبار مربوط به وضعیت قرارداد و آینده‌اش از رسانه‌ها انتقاد کرده بود. پدری، دیگر بازیکن بارسلونا نیز در اوایل سال جاری به دلیل اظهاراتی که یک روزنامه‌نگار معروف در مورد وضعیت روحی او در زمان ریکاوری از مصدومیت مطرح کرده بود از او انتقاد کرد.

تکذیب تراشتگن تنها چند ساعت پس از آن صورت گرفت که بارسلونا اعلام کرد ژاوی پس از پایان فصل از سمت سرمربیگری این تیم کناره‌گیری خواهد کرد. این مربی 44 ساله که اسطوره باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید، پس از بازی روز یکشنبه مقابل سویا در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان از این تیم جدا خواهد شد.