به گزارش "ورزش‌ سه"، پیش از ورود به مصاف برابر هوادار رامین رضائیان چند هفته‌ای بود که در گلزنی و ارسال پاس گل موفق نبود و به همین دلیل هم بود که در مصاحبه خود پس از پیروزی طلایی‌پوشان مقابل ملوان به این موضوع اشاره کرد و دلیل آن را یارگیری دو سه نفره مربیان حریف با خودش عنوان کرد.

رامین بیراه هم نمی‌گوید. او یکی از نفرات کلیدی مورایس در لیگ بیست و دوم و در فصل جاری به شمار می‌رود که با وجود بازی در پست دفاع راست بیشترین تاثیرگذاری را در گل‌های تیمش داشته است.

رضائیان در این فصل و بالاتر از سایر بازیکنان سپاهان در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی 22 تاثیرگذاری مستقیم روی گل‌های تیمش داشته. رضاییان با 11 گل، یک کسب پنالتی و 10 پاس گل فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته؛ او در لیگ برتر 5 گل و 5 پاس گل ثبت کرده و در لیگ قهرمانان 5 گل و 2 پاس گل به نامش ثبت شده تا نشان بدهد بالاتر رفتن سطح مسابقات باعث باانگیزه‌تر شدن او می‌شود. رامین در مسابقات جام حذفی هم با ثبت 3 پاس گل و ارسال یک پاس گل نقش انکارنشدنی‌اش در موفقیت‌های سپاهان و صعود به نیمه نهایی را ثابت کرده است.

2026085

با این حال به نظر می‌رسد آنچنان که باید مدافع راست تیم ملی در سپاهان از شرایطش رضایت ندارد و به همین دلیل پس از صعود طلایی‌پوشان در جام حذفی از جدایی در پایان فصل خبر داد و شنیده می‌شود که او سال آینده در کنار نوراللهی، قایدی و عزت‌اللهی سه ستاره دیگر تیم ملی در امارات توپ خواهد زد.

هرچه هست اما رضائیان بارها رفتار حرفه‌ای خود را ثابت کرده و با تمام وجود با پیراهن سپاهان در حال تلاش است تا بهترین عملکرد فردی و تیمی را ثبت کند. او یک بار دیگر توانایی‌های فنی بالای خود را در مصاف با هوادار به نمایش خواهد گذاشت و در یک بازی باقی مانده لیگ برتر (رضائیان در مصاف با آلومینیوم 4 کارته شده و محروم است) و دیدار نیمه نهایی جام حذفی هم تلاشش را دو چندان می‌کند تا وداعی شیرین با اصفهان داشته باشد و پس از 9 سال این تیم را به یک جام برساند.