به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار پایانی در چارچوب لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال بتیس رفته است. با توجه به قطعی شدن جایگاه دو تیم در جدول، این بازی برای هر دو طرف تشریفاتی است اما نکات قابل توجهی دارد.

یکی از آنها آخرین حضور تونی کروس در سانتیاگو برنابئو و بازی آخر او در لالیگا است. ستاره خط هافبک رئال مادرید هفته گذشته اعلام کرد که پس از مسابقات یورو ۲۰۲۴ از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

مورد دیگر حضور ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید در بتیس است. او که از بهترین بازیکنان این فصل لالیگا بود، در نیمه اول دیدار دو هفته پیش مقابل لاس پالماس دچار مصدومیت شدیدی شد و علاوه‌بر ادامه فصل، یورو ۲۰۲۴ را هم از دست داد.

این بازیکن ۳۲ ساله که حالا فقط با عصا می‌تواند راه برود، امشب در سانتیاگو برنابئو حضور دارد. او در دیداری کوتاه با بازیکنان رئال، خطاب به جود بلینگام گفت:«موفق باشید، البته امشب نه، شنبه بعدی!»

2026372

منظور ایسکو دیدار هفته آینده رئال مادرید مقابل دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپاست که در تاریخ ۱ ژوئن در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود.

ایسکو سپس به طرف دوربین رفت و در مورد دوران حضورش در رئال گفت:«این بهترین باشگاه اروپاست. من دوران خوبی را در اینجا گذراندم و لحظات خاطره‌انگیزی را با همدیگر خلق کرده‌ایم.»