بازیکنان زیادی در لیگ برتر ایران وجود ندارند که برای چند فصل در صدر جدول آقای گلی حضور داشته باشند اما شهریار مغانلو امسال شانس زیادی برای رسیدن به این هدف دارد.

طرفداری | شهریار مغانلو ستاره 29 ساله سپاهان در اواخر دهه نود و با درخشش به همراه تیم های پیکان و ملوان نام خود را بر سر زبان ها انداخت.
شهریار در سال 1399 تصمیم به جدایی از پیکان و شروع ماجرای جدیدی در پرتغال گرفت ولی ناموفق بود و تنها با زدن 1 گل با قراردادی قرضی به پرسپولیس پیوست و به فوتبال ایران بازگشت.
مغانلو در پیراهن سرخپوشان عملکرد خوبی داشت و به سرعت در میان هواداران محبوب شد.
قرمز های پایتخت به دنبال دائمی کردن قرارداد او بودند اما به دلیل مبلغ بالای درخواستی سانتا کلارا از این انتقال منصرف شدند ولی سپاهان از فرصت استفاده کرد و او را به نقش جهان آورد که این اتفاق باعث شروع اوج بهترین مهاجم این روز های لیگ برتر ایران شد.
شهریار مغانلو فصل گذشته در حالی عنوان آقای گلی لیگ را کسب کرد که تا هفته ها رضا اسدی هم تیمی فعلی او با پیراهن تراکتور در صدر جدول گلزنان قرار داشت اما شهریار توانست با گلزنی در هفته پایانی این عنوان را از آن خود کند و با 13 گل بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر لقب بگیرد.
شهریار در این فصل علاوه بر حفظ احتمالی عنوان، عملکرد خود را هم بهبود بخشیده و تا پایان هفته بیست و هشتم 16 گل به ثمر برساند و هنوز شانس خوبی  برای زدن گل های بیشتر را دارد.
او حالا نام خود را در کنار رضا عنایتی و مهدی طارمی به عنوان تنها بازیکنانی که از آقای گلی خود دفاع کرده اند می بیند؛ عنایتی در لیگ چهارم(با 20 گل) و پنجم(با 21 گل) اولین بازیکنی بود که دو بار متوالی آقای گل لیگ شده است.
مدت ها بعد مهدی طارمی نیز در لیگ پانزدهم(با 15 گل) و شانزدهم(با 18 گل) این کار را تکرار کرد.
ستاره طلایی پوشان نیز بزودی به این لیست اضافه خواهد شد؛ مگر اینکه اتفاقات دیوانه وار و جنون آمیزی در ادامه لیگ رخ دهد.