چلسی در حال حاضر با توماس فرانک و انزو مارسکا مذاکره می‌کند

طرفداری | چلسی با وجود تحسین عملکرد سرمربی 38 ساله ایپسویچ تاون، به سراغ سایر گزینه‌ها رفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک؛ چلسی پس از مذاکره با کیران مک کنا و سایر نامزدهای جانشینی مائوریسیو پوچتینو، نام سرمربی ایپوسیوچ را از لیست خود خارج کرد. به نظر می‌رسد مک کنا در ابتدا پیشتاز بود اما در حال حاضر تنها توماس فرانک و انزو مارسکا گزینه‌های شناخته شده آبی‌ها به شمار می‌روند. موفقیت‌های مک کنا باعث شد چلسی وارد مذاکره با این مربی ۳۸ ساله و سایر گزینه‌های احتمالی شود. گفته می‌شود، آن‌ها به دلیل شروع فوق‌العاده دوران مربیگری سرمربی جوان انگلیسی، احترام زیادی برای او قائل هستند. اما با وجود این تحسین‌ها، مدیران رده بالای چلسی در استمفوردبریج، لیست نهایی نامزدهای سرمربیگری را به نحوی محدود کرده‌اند که دیگر شامل دستیار سابق منچستریونایتد نمی‌شود.

مک کنا پیش از این پنج سال را در منچستریونایتد گذراند و ابتدا به عنوان سرمربی زیر ۱۸ ساله‌ها مشغول به کار بود و سپس به عنوان بخشی از کادر فنی ژوزه مورینیو و اوله گونار سولسشر فعالیت کرد. او در دسامبر ۲۰۲۱ جانشین پل کوک در ایپسویچ تاون شد. مک کنا در لیست منچستریونایتد و برایتون نیز حضور دارد. به گفته تایمز، مک کنا اولویت خود را بازگشت به اولدترافورد انتخاب کرده است و تمایل دارد در صورت اخراج اریک تن هاخ، هدایت باشگاه سابقش را برعهده بگیرد. 

گفتنی است به گفته اسکای اسپورتس روبرتو دزربی نفر چهارم لیست چلسی برای انتخاب سرمربی جدید است. دیوید اورنستین همچنان تاییدیه‌ای برای حضور سرمربی ایتالیایی ندارد، با این حال دیلی میل از احتمال پیش‌تازی دزربی خبر داده است.