به گزارش"ورزش سه "، تیم هوادار تهران علی‌رغم روند قابل قبولی که در نیم فصل دوم داشته، در آخرین بازی خود مقابل تراکتور سه بر دو بازی را واگذار کرد تا شاگردان عنایتی نتوانند روند شکست‌ناپذیری‌شان را در ورزشگاه یادگار تبریز حفظ کنند.

معین عباسیان کاپیتان هوادار در خصوص این یازی با خبرنگار ما صحبت کرد که مشروح آن را در این صفحه می‌خوانید:

او در مورد بازی با تراکتور گفت: ما می‌دانستیم بازی بسیار سختی داریم و با توجه به شرایط جدولی تراکتور می‌دانستیم فشار زیادی روی آن‌ها است. بازی با این تیم در تبریز با تماشاگر باعث می‌شود فشار زیادی روی تیم تراکتور باشد. طی صحبت‌هایی که کادر فنی کردند بازی را بسیار خوب شروع کردیم و  توانستیم در دقیقه ۲ به گل برسیم و دوبار در بازی جلو افتادیم اما متاسفانه نتوانستیم بازی را نگه داریم و در آخر ۳ امتیاز را در تبريز گذاشتیم و آمدیم. این بازی برای ما از نظر  شرایط جدولی بسیار بازی مهمی بود چون در نیم فصل دوم باخت نداشتیم و جزو معدود تیم‌هایی بودیم که باختی نداشتیم و خیلی دوست داشتیم این روند خوب را حفظ کنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به نظرم باخت خوب و به جایی بود و مقداری بچه‌ها به خودشان می‌بالیدند. دوبار در بازی جلو افتادیم و فکر می‌کردیم بازی تمام شده است اما واقعا ضربه خوردیم.

عباسیان در خصوص گلی که زد بیان کرد: من بیش‌تر در نقش پاسور بودم و سانتر می‌کردم تا بچه‌ها گل بزنند اما این‌بار برعکس شد. بعد از آن گل بسیار موقعیت داشتیم و می‌توانستیم در دقایق آخر، بازی را مساوی کنیم اما داوری و چیزهای دیگر دست به دست هم داده بودند تا این اتفاق نیفتد‌.

 

 

او در مورد آمار خوبش در این فصل اضافه کرد: اگر اشتباه نکنم، ۵ پاس گل دادم و ۱ گل زدم اما یکی از پاس‌ گل‌های من را حساب نکردند چون می‌گویند در وسط راه توپ به کسی خورد. این مسائل خیلی مهم نیست، مهم موفقیت تیم و عملکرد هر بازیکن است. من تا اینجا سعی کردم برای تیم هوادار و برادر بزرگ‌ترم آقارضا، چیزی کم نگذارم و امیدوارم بتوانم این روند را در هفته‌های آخر داشته باشم.

کاپیتان هوادار در خصوص مسائل مالی تیم گفت:
ما مشکلات زیادی داشتیم و بچه‌ها بسیار تحت فشار بودند‌. طی صحبت‌هایی که با آقای میری انجام دادیم پنج درصد از قراردادمان پرداخت شد. در این شرایط مالی زمانی که یک نفر خصوصی وارد فوتبال می‌شود بسیار سخت است چون کم‌تر کسی چنین کاری می‌کند که از جیب هزینه کند. از طرفی باید هوای این افراد را داشته باشیم چون افرادی که خصوصی سرمایه گذاری می‌کنند کار بسیار سختی انجام می‌دهند. من در تیم‌های زیادی بودم و در هیچ تیمی مثل بچه‌های ما نداشتیم که تا این حد از خود گذشته، باغیرت و مردانه بازی کنند علی‌رغم اینکه درصد پایینی پول گرفتند اما خداراشکر در بین تیم‌مان رفاقت و معرفت زیادی وجود دارد که بچه‌ها این مسائل را نادیده گرفتند، بازی کردند.

وینگر هوادار در پایان راجع به بازی با فجر گفت: خداراشکر دستگردی در نیم فصل دوم برای ما خوش یمن بوده و در آن جا نباختیم. درست است که ما رتبه بالایی در جدول نداریم اما بازی با تیم‌هایی که ته جدول هستند سخت‌تر است چون چیزی برای از دست دادن ندارند و تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا سه امتیاز مهم را کسب کنند و خودشان را از آخر جدول جدا کنند؛ به خصوص در لیگ امسال که شرایط انتهای جدول بسیار وخیم است. متاسفانه به تراکتور باختیم و این تیم خودش را از انتهای جدول جدا کرد. این بازی برای ما بسیار مهم است، از طرفی می‌خواهیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم و از طرف دیگر تیم فجر می‌آید سه امتیاز را بگیرد و چیزی برای از دست دادن ندارد.