به گزارش "ورزش سه"، بسیاری انتظار داشتند که بارسا امروز روز شلوغی را در پیش داشته باشد اما هنوز خبر خاصی جز شایعات و ادعاهای رسانه‌ای از این تیم به گوش نرسیده است.

قرارداد دمبله در پایان فصل جاری با بارسا به پایان می‌رسد و این باشگاه به صورت جدی در تلاش است تا این بازیکن را به فروش رسانده و مانع از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد شود.

از سوی دیگر مدیران این تیم امیدوار هستند که با فروش دمبله، فضا برای جذب اوبامیانگ از آرسنال باز شود و آنها فرصت انجام این کار را داشته باشند.

 

 

گفته می‌شود مذاکرات با پاری سن ژرمن به نتیجه نرسیده و مدیران این تیم حاضر به پرداخت 20 میلیون یوروی مدنظر بارسا برای جذب دمبله نیستند اما به نظر می‌رسد که لاپورتا هنوز از فروش این مهاجم فرانسوی ناامید نشده است.

خوان لاپورتا به محض ورود به مراسم روزنامه اسپورت با اشاره به شرایط دمبله و اوبامیانگ گفت:« ما در حال کار هستیم و تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم. ما در حال کار روی تمامی این مسائل هستیم و تا آخرین لحظه ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.»

به نظر می‌رسد که متئو آلِمانی، مدیر فوتبال بارسا، در این ساعات پایانی به شدت در تلاش است تا بتواند بازیکنان مدنظر ژاوی را به این تیم اضافه کرده و شرایط را حداقل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بهبود ببخشد.