به گزارش “ورزش سه”، رضا جعفری مهاجم تیم ملوان این فصل روی ۱۳ گل تیمش تاثیرگذار بوده و چهره یک مهاجم موثر و آماده را نشان داده است. او در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون بازی با تراکتور گفت: بازی حساسی است و ما هم آماده این دیدار هستیم و انگیزه خیلی خوبی داریم که بتوانیم در این بازی برنده شویم.

وی افزود: حریف ما تیم قدرتمند و باشخصیتی است و من خیلی دوست داشتم که هواداران تیم تراکتور هم در ورزشگاه حضور داشته باشند چرا که فوتبال با هوادار زنده است و بازیکنان هم انگیزه بیشتری برای بازی در حضور هواداران دارند.

جعفری در مورد صحنه جنجالی مشکوک به پنالتی روی او عنوان کرد: دراین صحنه من کاملا دیدم که مدافع حریف پایم را زد. البته تمرکز من روی بازی است و درباره داوری صحبت نمی‌کنم اما فکر می‌کنم در چند بازی گذشته تیممان از داوری متضرر شده است. من به همه داوران احترام می‌گذارم و امیدوارم در این دو بازی بهترین عضو زمین باشند.

مهاجم ملوان در خصوص آمار خوب خود گفت: خداراشکر توانستم رضایت هواداران و کادرفنی را جلب کنم اما این آمار فردی اهمیتی ندارد و من و بقیه بازیکنان تمام تلاشمان را می‌کنیم که تیم موفق باشد.

جعفری که بهترین فصل فوتبالی خود را سپری می‌کند، درباره آینده خود گفت: من فصل آینده هم با ملوان قرارداد دارم و سرباز این تیم هستم. خیلی خوشحالم برای این تیم بازی می‌کنم و امیدوارم در این دو بازی هم مثمرثمر باشم.