به گزارش "ورزش سه"، استوری‌های جنجالی علی خسروی داور بازنشسته و عضو سابق کمیته داوران علیه برخی استقلالی‌ها بعد از توهین هایی که از سوی آنها در فضای مجازی شنیده بود، بسیار خبرساز شد و یکی از موضوعات داغ روزهای گذشته فوتبال ایران بود.

خسروی به واسطه اقدامات عجیب خود به کمیته اخلاق هم رفت و در خصوص حرف‌هایش در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه کرد. از این رو باشگاه استقلال شب گذشته از خسروی به دادسرای فرهنگ و رسانه نیز شکایت کرد.

مسئله‌ جدیدی که در این باره پیش آمد گلایه‌های استقلالی‌ها بابت ادامه کارشناسی داوری خسروی در برنامه فوتبال برتر است؛ خسروی که از ابتدای فصل یکی از کارشناسان داوری این برنامه بوده دیشب هم کارشناسی‌های خود را در خصوص مسابقات مختلف و حتی صحنه‌های مشکوک بازی نساجی و استقلال ارائه کرد و همین مسئله واکنش فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال را در پی داشت.

سمیعی در این باره گفت: «برخی از اعضای کمیته داوران با استقلال و مربیان سابق زاویه دارند. قبلا هم مصاحبه‌های آنها پخش شده بود و درگیری‌هایی با مربیان سابق استقلال داشتند و این بار هم شب بازی در بدترین زمان ممکن نه تنها استوری علیه هواداران استقلال می‌گذارند و یک سری اتهامات بسیار زننده را به هواداران استقلال وارد می‌کنند بلکه کلیه داوران را علیه استقلال تهییج می‌کنند و جالب اینکه برنامه فوتبال برتر هنوز از این شخص برای کارشناسی داوری استفاده می‌کند!»

او ادامه داد: «آیا از لحاظ اخلاقی و شهروندی برنامه فوتبال برتر نمی‌توانست از کارشناس دیگری به جای این شخص محروم استفاده کند؟! چون ایشان عضو ارشد کمیته داوران هستند بر دیگر کارشناسان تاثیر زیادی دارند. وقتی یک مقام از سوی کمیته اخلاق محروم شده و صلاحیتش احراز نشده است بهتر بود کارشناسی صورت نمی‌گرفت.»

در این بخش محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر خطاب به سمیعی اعلام کرد نمی‌توانستند کارشناسی که 28 هفته در این برنامه اظهارنظر کرده را به خاطر اتفاقات اخیر تغییر بدهند. سمیعی در واکنش به این مسئله تاکید کرد: «فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. ممکن است هزاران نفر به من توهین کنند اما دلیل نمی‌شود کسی با ادبیات زشت و توهین آمیز کسی را مورد هدف قرار دهد. کسی حقوق شهروندی ایشان را مورد حمله قرار داده و شخص می‌تواند از مراجع قضایی شکایت کند.»