به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی رجب زاده سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در آستانه دیدار برابر چادرملو که روز آینده در ورزشگاه شهید نصیری یزد مقابل چادرملو برگزار می‌شود و یکی از سرنوشت سازترین مسابقات فصل است در گفتگو با خبرنگار ما اینطور حرف هایش را آغاز کرد: طبیعتا سه امتیاز این بازی خیلی می‌تواند هم به تیم ما و هم به تیم چادرملو کمک کند و با توجه به اینکه ما هفته آینده در خانه بازی داریم اگر بتوانیم با موفقیت از این مرحله عبور کنیم به صعود امیدوارتر می شویم و خیلی شرایطمان در جدول خوب می شود. با توجه به اینکه چادرملو هم بازی آینده سختی دارد و با تیمی بازی دارد که برای ماندن در لیگ می‌جنگد، چون آن ها مهمان شاهین بندری عامری هستند قطعا برنامه ریزی می‌کنند تا بتوانند در این بازی موفق باشند.

2027885



او با تمجید از تیم چادرملو اضافه کرد: تیم چادرملو بسیار تیم خوبی در این فصل از رقابت ها بوده و قطعا برنامه ویژه دارند برای این بازی تا بتوانند نتیجه را به نفع خودشان به پایان برسانند و این میتواند حساسیت بازی را بالا ببرد و امیدوارم این بازی جذاب آن تیمی که لایق است پیروز شود.

رجب زاده با اشاره به روزهایی که فجر در این فصل نتایج خوبی نگرفت و از صدر دور شد، گفت: در اواسط فصل بعد از چند بازی که نتایج قابل قبولی نگرفتیم خداروشکر با حمایت هایی که باشگاه انجام داد و همتی که بازیکنان کردند توانستیم فاصله امتیازی با دوتیم بالای جدول را جبران کنیم و اعتقاد داشتیم که برمی‌گردیم و این اتفاق هم افتاد و ما موفق شدیم تا به دوم جدول اکنون برسیم.

2027886



خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم و همه بازیکنان را در اختیار داریم و امیدوارم بازیکنان با تمرکز و با انگیزه ظاهر بشوند. او سپس درباره قضاوت این مسابقه که به بیژن حیدری سپرده شده بیان کرد: امیدوارم داور هم روز خوبی داشته باشد و قضاوت عادلانه ای را انجام دهد و البته که در این چند هفته اخیر قضاوت ها با اشتباهات کمتری بوده است.

رجب زاده در پایان گفت: و در آخر تشکر می‌کنم از مجموعه خوبمان از جمله هیئت مدیره باشگاه و در رأس‌شان سردار بوعلی و مدیرعامل محترم جناب آقای مفتاحی و در نهایت هواداران پرشورمان که از اول فصل تا به حال و مخصوصا در چند بازی اخیر تیم را حمایت کردند و همیشه در ورزشگاه حضور داشتند و به تیم انرژی دادند. از آنها هم ممنونم و سعی می‌کنیم با تمام توان در این بازی حاضر بشویم و در آخر فصل به لیگ برتر صعود کنیم که هدف اصلی ما از ابتدا تنها صعود بوده است.