به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته سپاهان موفق شد با شکست آلومینیوم در اراک 54 امتیازی شود و جایگاه سومی این تیم در رقابت‌های این فصل تثبیت شد. به این ترتیب سپاهان حتما در رقابت‌های آسیایی سال آینده یکی از نمایندگان فوتبال ایران خواهد بود و حالا در جام حذفی هم این فرصت را دارد تا با قهرمانی به پلی آف لیگ نخبگان آسیا برود.

مهدی آذربایجانی به تازگی به عنوان مدیرعامل سپاهان انتخاب شده. او که روز گذشته در اراک شاهد پیروزی مورایس و شاگردانش بود، در مسیر بازگشت به اصفهان که به علت کوتاه بودن مسیر با اتوبوس انجام شده، در کنار مورایس نشسته و با او گپ و گفت سرنوشت سازی تا رسیدن به مقصد داشته است؛ گپ و گفتی که خبر از ادامه حضور مورایس در اصفهان می‌دهد و آغاز تلاش برای بستن تیمی قدرتمند برای حضور در سال آینده فوتبال ایران و آسیا.

متن احساسی و شعرگونه مدیرعامل سپاهان را که در اینستاگرام خود منتشر کرده در ادامه می‌خوانید: 
 

سلام 
به قول قدیمی‌ها وقت کم است و اعمال بسیار؛ دیروز در راه اراک‌ مفصل با آقای مورایس صحبت کردم؛ طبیعی است که مربی در این سطح از قضایایی که برای تیم ایجاد کرده‌اند دلخور باشد، من هم سعی می‌کنم کمتر وعده وعید بدهم و بیشتر همراهی کنم؛ ما فصل دیگر هم با ایشان قرارداد داریم و به ایشان گفتم که به هوادارها قول داده‌ام که تیم فصل بعد قوی‌تر باشد و مفصل صحبت کردیم...الحمدلله بچه‌ها هم دیروز غیرت سپاهانی نشان دادند و در مقابل تیم با انگیزه و خوب آلومینیوم بالاخره طلسم را شکستند و حالا باید تمرکز کنند روی جام حذفی که خواسته همه است؛ من هم از اراک راهی تهران شدم برای رایزنی در مورد مسائلی که گره‌اش در مرکز باز میشود؛
قلبم سپاهان است و جانم اصفهان است
گوشه نشین خلوت نقش جهان است
زاینده رود خسته جان و بی قرارش
قلب پر از درد دیار اصفهان است
گرچه دگر در بسترش شور و نوا نیست 
تنها خوشی و حسرت پیر و جوان است
تنها خوشی نه! یک خوشی از دلخوشی‌ها
رنگ طلایی حک شده بر روح و جان است
من هم هوادارم چو دیگر همرهانش
تیمم نگین خاتم نصف جهان است
ما با همه یاران عاشق عهد بستیم 
بر گردنم عهدی‌ست که تا پای جان است

 

2027876