به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان شمایلی کاملا متفاوت نسبت به هفته‌های ابتدایی لیگ پیدا کرده است. در شروع مسابقات تیم مورایس در حملات زهردار و بی رحمت بود و در هر بازی حداقل دو سه گل وارد دروازه حریفان می‌کرد. جالب اینکه آنها در فاصله یک هفته مانده تا پایان مسابقات همچنان با 49 گل زده بهترین خط هجومی مسابقات هستند، اما این روند در سال جدید به طور کلی تغییر کرده است.

در واقع این روزها بیشتر اولویت مورایس بر خط دفاعی متمرکز شده و او توانسته با زوج سیاوش یزدانی و هادی محمدی در قلب خط دفاعی سازماندهی مناسبی انجام بدهد. تا جایی که سپاهان توانسته طی 9 بازی اخیر در لیگ برتر و جام حذفی 5 مرتبه دروازه‌اش را بسته نگه دارد و در این بین نقش یزدانی غیرقابل کتمان است.

یزدانی در نیمه اول ابتدایی مسابقات به دلیل مصدمیت از ناحیه کمر نتوانست خیلی برای سپاهان بازی کند، اما در نیمه دوم فصل شرایط عوض شد و او توانست با ریکاوری مناسب به یکی از 11 بازیکن کلیدی تیمش بدل شود و به خوبی توانسته نقش رهبری خود را در خط دفاعی ایفا کند. سپاهان شب گذشته در حالی موفق به کسب 3 امتیاز ارزشمند از اراک شد که سیاوش یزدانی یکبار دیگر زوج هادی محمدی بود و این دو با سخت گیری‌های خود سبب شدند تا مهاجمین اراک در نیمه دوم برای باز کردن دروازه نیازمند رو به شوت های از راه دور بیاورند که این شوت‌ها هم در نهایت راه به جایی نبرد