به گزارش "ورزش سه"، ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات برای بارسلونا بسیار حساس و پیچیده شده است.

به نظر می‌رسید که این باشگاه در آستانه فروش دمبله به پاری سن ژرمن و جذب اوبامیانگ از آرسنال است اما عدم توافق با مدیران این باشگاه فرانسوی باعث شد که شرایط بسیار دشوار شود.

بارسا با توجه به شرایط مالی خود و دستمزد بالای اوبامیانگ، در صورت عدم فروش دمبله قادر به جذب این بازیکن نخواهد بود و مدیران این باشگاه تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند که هرچه سریع‌تر برای فروش این بازیکن اقدام کنند.

ساعتی پیش رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند که چلسی در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی وارد رقابت خرید دمبله شده و حالا به نظر می‌رسد که این وینگر فرانسوی در یک قدمی انتقال به استمفوردبریج قرار دارد.

 

 

لاپورتا در جریان حضورش در مراسم موندو دیپورتیوو بمب خبری را مطرح کرده و گفت:« متئو آلِمانی (مدیر فوتبال بارسا) به من خبر داده که به نظر می‌رسد کار انتقال اوبامیانگ به بارسلونا تمام شده است.»

رییس باشگاه بارسا همچنین به صورت تلویحی شایعه تلاش چلسی برای جذب این ملی‌پوش فرانسوی را تایید کرده و درباره شرایط جدایی دمبله از این تیم اظهار داشت:« آخرین پیشنهادی که برای خرید دمبله مطرح شده از سوی یک باشگاه لیگ برتری و ما در انتظار نهایی شدن آن هستیم.»

این در حالی است که اسپورت دقایقی پیش اعلام کرده بود باشگاه بارسلونا بار دیگر به تیم پزشکی اعلام کرده که آماده انجام آزمایش‌های اوبامیانگ در دقایق آتی باشد.