به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند رسما به منچسترسیتی پیوست، اما یوونتوس می‌توانست در سال 2017 ستاره نروژی را که برای تماشای بازی این تیم به استادیوم آلیانز تورین رفته بود؛ به‌خدمت بگیرد.
هالند در آن زمان با مولده قرارداد داشت اما قبلاً مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی از جمله یوونتوس قرار گرفته بود. بیانکونری در حال مذاکره با ایجنت این بازیکن یعنی مینو رایولا بود و از مهاجم و پدرش برای تماشای بازی در استادیوم آلیانز هم دعوت کرد.

او در آن زمان برای بسیاری از هواداران فوتبال بازیکنی ناشناخته بود و چند سال بعد تصویری از آن شب که هالند را با کلاه یوونتوس نشان می‌داد در فضای مجازی منتشر شد. یوونتوس آماده پرداخت 4 میلیون یورو برای به‌خدمت گرفتن او بود، اما این این انتقال منتفی شد زیرا بانوی پیر قصد داشت او را به‌صورت قرضی جذب کند یا این‌که هالند برای یک فصل در تیم زیر 23 سال یوونتوس در دسته سوم ایتالیا بازی کند.

فدریکو کروبینی، مدیر یوونتوس در ماه سپتامبر به توتو اسپورت گفت: "موضوعات باید در چارچوب قرار گیرند.
بازیکنان جوان ممکن است از جدایی به‌صورت قرضی بترسند، ما در ابتدایِ پروژه زیر 23 سال خود بودیم و شاید شرایطی را که به او پیشنهاد دادیم خیلی هیجان انگیز نبود.
شاید ایده رفتن به‌صورت قرضی برای بازیکنی مثل او ایده آل نبود. شاید امروز همه چیز متفاوت باشد."

گفتنی است در ماه‌های اخیر شایعات زیادی در مورد ستاره نروژی وجود داشت اما همان‌طور که گفته شد نهایتاً این باشگاه منچسترسیتی بود که دیروز رسماً خبر از توافق با دورتموند بر سر جذب هالند داد.