به گزارش "ورزش سه"، بعد از شایعات فراوانی که در مورد ارلینگ هالند وجود داشت، نهایتاً باشگاه منچسترسیتی روز گذشته رسماً خبر از توافق با دورتموند بر سر انتقال این ستاره نروژی داد. پیش از این گفته می‌شد که رئال مادرید نیز به‌شدت شرایط جذب هالند را بررسی می‌کند اما نهایتاً این تیم انگلیسی بود که گوی سبقت را ربود و این ستاره گلزن و آینده دار را به‌خدمت گرفت.

بایرن مونیخ یکی دیگر از باشگاه‌هایی به شمار می‌آید که شایعاتی پیرامون علاقه آنها نیز به جذب ارلینگ هالند وجود داشت. در همین راستا نشریه بیلد آلمان گزارش جالب‌توجهی منتشر کرده است که بر اساس آن یکی از مهم‌ترین دلایل جدایی احتمالی رابرت لواندوفسکی از بایرن می‌تواند همین موضوع انتقال هالند باشد.

بر اساس گزارش بیلد بایرن در تلاش بود ارلینگ هالند را به‌خدمت بگیرد و تلاش‌های جدی‌تری از آنچه تصور می‌شد انجام داد. باشگاه تا آخر هفته گذشته همچنان امیدوار بود با این مهاجم به توافق برسد. نهایتاً در آخر هفته، نزدیکان هالند با صالح حمیدزیچ تماس گرفته و به او اطلاع داد که ستاره نروژی سیتی را انتخاب کرده است. از نظر مالی، بایرن مایل بود کارهایی را برای هالند انجام دهد که معمولاً در باشگاه انجام نمی‌داد.

در ادامه بیلد مدعی شده که تلاش بایرن مونیخ برای جذب ارلینگ هالند به‌همراه تردید آنها برای تمدید قرارداد با رابرت لواندوفسکی، باعث ناراحتی ستاره لهستانی شده و او دیگر در باشگاه آلمانی احساس ارزشمند بودن نمی‌کند و می‌خواهد هر طور که شده در تابستان امسال بایرن را ترک کند.