به گزارش ورزش سه، لوان پولی گلر برزیلی نساجی در 9 بازی که برای این تیم انجام داد توانست 5 کلین شیت برای تیم خود انجام دهد که این آمار از دو گلر خارجی دیگر شاغل در لیگ بهتر بوده است.

لوان پولی با توجه به 5 کلین شیتی که در 9 مسابقه انجام داد در بیش از نیمی از مسابقات دروازه خود را بسته نگه داشت، این در حالی است که 2 گل خارجی دیگر لیگ آمار به مراتب پایین‌تری دارند، فهد طالب گلر باتجربه عراقی در نیم فصل مسابقات از صنعت نفت جدا شد و در طول فصل تنها 1 مسابقه دروازه خود را بسته نگه داشت، کریستوفر کنت گلر اتریشی فولاد هم در 24 مسابقه‌ای که به میدان رفت 9 کلین شیت انجام داد.

2017292

البته آمار کنت در این فصل قابل قبول بوده و با توجه به وضعیت خط دفاعی فولاد در طول فصل او در بسیاری از مسابقات ستاره‌ تیم‌اش بود اما با این حال دروازه او باز شد و نمی‌توان گفت که عملکرد لوان پولی از کنت بهتر بوده است اما از لحاظ آماری گلر برزیلی در شرایط بهتری قرار دارد.

2027045

لوان پولی بعد از پیوستن به نساجی با عملکرد خوبی که در دروازه این تیم داشت توانست نظم دفاعی و اعتماد به نفس بیشتری به بازیکنان این تیم بدهد و به همین واسطه آنها نمایش بهتری در زمین ارائه کردند و در هفته‌های پایانی توانستند امتیازات لازم را کسب کنند و در لیگ باقی بمانند.

کریستوفر کنت با 24 حضور، 9 کلین شیت، لوان پولی با 9 حضور و 5 کلین شیت، فهد طالب با 9 بازی و 1 کلین شیت لیگ بیست و سوم را به پایان رساندند تا این آمار متعلق به گلرهای خارجی شاغل در فوتبال ایران باشد.