به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سابق پرسپولیس باید حداقل 6 ماه دیگر به حضورش در ژاپن ادامه بدهد چرا که باشگاه آویسپا فوکوئوکا به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد شهاب زاهدی را تا پایان سال 2024 میلادی تمدید کرده است.

زاهدی که به دلیل جنگ کشورهای روسیه و اوکراین و با شرایطی که فدراسیون جهانی فوتبال در اختیار بازیکنان شاغل در این دو کشور قرار داد، در ابتدای تابستان گذشته راهی پرسپولیس شده بود، در نیم فصل و نقل و انتقالات تابستانی به آویسپا فوکوئوکا پیوست.

2030181

در واقع این مهاجم ایرانی در 6 ماه باقیمانده از قرارداد یک ساله اش تصمیم گرفت تا راهی شرق آسیا شود و حالا با اتمام مدت زمان یک ساله از قرارداد قرضی اش، می تواند مجددا به فوتبالش در خارج از اوکراین ادامه دهد.

باشگاه آویسپا فوکوئوکا با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که در واکنش به تعلیق موقت قرارداد شهاب زاهدی با تیم اوکراینی زوریا لوهانسک که به دلیل تدابیر ویژه فیفا بوده، مدت قرارداد این بازیکن را تا 31 دسامبر 2024 تمدید کرده است.

2019421

در حال حاضر لیگ ژاپن در اواسط فصل خود قرار دارد و بدین ترتیب زاهدی پس از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس، یک فصل کامل را نیز در ژاپن به بازی می پردازد تا به صورت پیوسته و بدون استراحت، در سه نیم فصل متوالی در ایران و ژاپن به بازی بپردازد.

زاهدی در ابتدای حضور در تیم آویسپا فوکوئوکا عملکرد فوق العاده ای داشت و با به ثمر رساندن 6 گل و دادن 2 پاس گل، نقش مهمی در نتایج این تیم داشت.