به گزارش "ورزش سه"، رضا جاودانی با اشاره به صحبت‌های جنجالی مهرداد محمدی پس از پایان بازی با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر به ایرنا گفت: اخطاری را بابت صحبت‌های این بازیکن به باشگاه استقلال دادیم و باید وی درخصوص الفاظی که گفت، پاسخگو باشد.

او ادامه داد: طبق ماده ۲۰ قانون انضباطی فوتبال ایران بازیکنان و عوامل تیم‌ها باید از به کار بردن الفاظ زشت که در شأن فوتبال ایران نیست، خودداری کنند.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما در کمیته انضباطی خودمان باید به نتیجه برسیم که تخلف صورت گرفته است یا منتظر گزارش‌ها بمانیم تا بر اساس آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

جاودانی یادآور شد: به نظر من در فوتبال ایران جریمه برای بازیکنان خیلی سنگین‌تر از این است که بازیکن با محرومیت روبه‌رو شود. در فوتبال اروپا اگر بازیکن با محرومیت همراه شود، با این محرومیت ممکن است از تیم ملی خط بخورد یا موقعیت آنها در باشگاه‌هایشان به خطر بیفتد و مسائل دیگر، اما در ایران جریمه نقدی موجب کسر از قرارداد بازیکن خواهد شد.

او درباره اینکه ممکن است چه حکمی برای مهرداد محمدی صادر شود، ابراز کرد: طبق ماده ۷۱ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، هر فردی که خارج از زمین مسابقه به هر روشی توهین، افترا و نشر اکاذیب انجام دهد با جرایمی همراه خواهد شد که باید درباره آن تصمیم‌گیری شود.