به گزارش "ورزش سه"، علی حمودی، بازیکن سابق استقلال تهران که روزهای پرخاطره‌ای را در کنار امیر قلعه‌نویی در تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتور پشت سر گذاشته، این روزها در استقلال ملاثانی به دنبال رکوردشکنی است.

رقیب سابق خسرو حیدری در سمت راست آبی‌پوشان تهران این فصل در تمامی بازی‌های لیگ‌ یک و حذفی برای ملاثانی به میدان رفته و در مجموع 34 بازی به صورت فیکس وارد میدان شده و در دو بازی پیش رو هم می‌تواند رکورد خود را بهبود ببخشد.

قطعا این تعداد بازی برای بازیکن ۳۸ ساله‌ای که در سمت راست خط دفاعی حضور دارد و در طول بازی بارها باید در خط حمله حضور پیدا کند، ارزش بالاتری نسبت به یک بازیکن پا به سن گذاشته در پست هافبک میانی دارد‌.

2017936

این مسئله نشان از آمادگی بالا و زندگی حرفه‌ای این بازیکن است که می‌تواند الگوی خوبی برای بازیکنان جوان داشته باشد و مهر تاییدی بر انتخاب امیر قلعه‌نویی داشته باشد که حمودی را چندین سال در استقلال، سپاهان و تراکتور به بازی می‌گرفت.

یکی دیگر از رکوردهای این بازیکن خوش اخلاق فوتبال خوزستان در طول فصل بوده که تنها 2 کارت زرد در 34 بازی از داور دریافت کرده و برای بازیکنی که در دفاع حضور دارد و در نبرد با مهاجمین حریف رو در رو می‌شود، یک آمار بسیار خوب است.

حال باید دید علی حمودی که در آستانه 39 سالگی قرار دارد و از آمادگی بالای بدنی برخوردار است فصل بعد را هم به فوتبال ادامه خواهد داد.