به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بیشتر یک نیمکت نشین در منچسترسیتی بوده است و به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی دیگر اولویت پپ گواردیولا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سیتیزن‌ها محسوب نمی‌شود.

همین نیمکت‌نشینی‌های پیاپی رحیم استرلینگ باعث نارضایتی این بازیکن شده و گفته می‌شد که او خواهان جدایی از منچستر سیتی در نقل و انتقالات ژانویه است. از طرف دیگر چندین گزارش حکایت از آن داشت که بارسلونا شرایط جذب استرلینگ را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد و اصلی‌ترین گزینه پیش روی ستاره انگلیسی محسوب می‌شود. با این حال هر طور که بود ستاره انگلیسی در زمستان از منچسترسیتی جدا نشد.

بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت خود خواهد بود و قطعاً خط حمله یکی از اولویت‌های اصلی ژاوی هرناندز محسوب می‌شود. در همین راستا فوت مرکاتو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده بعد از ناکامی بارسا در جذب رحیم استرلینگ در زمستان، باشگاه کاتالانی ناامید نشده و قصد دارد در تابستان پیش رو یک بار دیگر برای به خدمت گرفتن این ستاره انگلیسی تلاش کند. استرلینگ گزینه محبوب ژاوی برای بارسا محسوب می‌شود و بعید نیست که با توجه به ترافیک بالای خط حمله سیتی در تابستان راهی نوکمپ شود.

گفتنی است استرلینگ چند ماه پیش نیز در مصاحبه‌ای به جدایی از سیتی چراغ سبز نشان داده و گفته بود: "اگر گزینه‌ای به‌منظور رفتن به جایی برای بیشتر بازی کردن وجود داشته باشد، من از آن استقبال می‌کنم. همان‌طور که گفتم فوتبال برای من مهم‌ترین چیز است. من از سنین نوجوانی چالش‌هایی برای خود متصور شده‌ام و رویاهایی هم در سر دارم. به‌عنوان یک بازیکن انگلیسی تنها چیزی که می‌شناسم لیگ برتر است و همیشه گفته‌ام شاید دوست داشته باشم روزی خارج از کشور بازی کنم. باید دید چگونه با این چالش روبه‌رو می‌شوم."