در اولین دقایق بامداد امروز خبر دعوت رسمی شهاب عزیزی خادم به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال منتشر شد و ظهر امروز هم کم کم دستور جلسه مجمع سر از رسانه ها درآورد...

بند شانزدهم دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال کمی مبهم است؛ در حالی قرار است اعضای مجمع به سرپرست فدراسیون تفویض اختیار کنند که احتمال حذف و عزل سرپرست فدراسیون وجود دارد.

به گزارش طرفداری، دبیرکل فدراسیون فوتبال امروز دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون در تاریخ دهم خرداد را برای اعضای مجمع ارسال کرد که مطابق آن قرار است تمامی اعضای مجمع ساعت 9:00 صبح روز سه شنبه دهم خرداد ماه در سالن هگمتانه هتل المپیک دور هم جمع شوند و بعد از تعیین تکلیف صورتهای مالی و گزارش حسابرسی و ...، به موضوع عزل شهاب عزیزی خادم و استیضاح اعضای هیات رییسه بپردازند.

نکته جالب اینجاست که بند چهرادهم دستور جلسه، عزل ارکان فدراسیون است و به ترتیب ابتدا عزل موقت شهاب عزیزی خادم به رای گذاشته می شود و سپس نوبت به بررسی درخواست اعضای مجمع برای عزل میرشاد ماجدی، احسان اصولی، مهرداد سراجی، احمدرضا براتی و طهمورث حیدری می رسد. اما بعد از آن که درباره رد یا پذیرش عزل موقت شهاب عزیزی خادم تصمیم گیری شد و عزل اعضای هیات رییسه به رای گذاشته شد، استمرار فعالیت ارکان قضایی تا روز مجمع آتی و تفویض اختیار تعیین سرپرست خزانه داری به سرپرست فدراسیون مورد بررسی قرار می گیرد.

عجیب اینجاست که اگر تبدیل عزل موقت شهاب به عزل دائم رای نیاورد، عزیزی خادم دوباره رییس فدراسیون می شود و دیگر فدراسیون سرپرست نخواهد داشت که برای خزانه داری سرپرست تعیین کند. حتی اگر عزل موقت عزیزی خادم به دائم تبدیل شود، این احتمال وجود دارد که اعضای مجمع میرشاد ماجدی را هم با اکثریت آرا عزل کنند که در این صورت او دیگر سرپرست فدراسیون نخواهد بود و البته می توان درباره تفویض اختیار به سرپرست بعدی، تصمیم گرفت.

صد البته یکی از اعضای مجمع می گوید این فقط دستور جلسه است و احتمال دارد قبل از رسیدن به روز مجمع، شهاب عزیزی خادم با حکم کمیته اخلاق عزل شود و کار به رای گیری نکشد. در این صورت میرشاد ماجدی در صورتی که از عزل جان سالم به در ببرد، سرپرست می ماند.

میرشاد ماجدی با نامه امیر فرشاد تفکری و چند عضو دیگر مجمع در خطر حذف از هیات رییسه قرار دارد.

تصویر دستور جلسه مجمع دهم خرداد