به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان دختران در رشته هندبال به زودی برای حضور در مسابقات جهانی عازم مقدونیه خواهد شد و به همین منظور هم اکنون این تیم در اردوی متصل به اعزام حضور دارد تا در گروه نخست این مسابقات به مصاف سه حریف سرسخت خود یعنی برزیل، هلند و رومانی برود.

فاطمه مریخ، بازیکن و ستاره تیم ملی هندبال جوانان دختر که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی هندبال دختران است، در همین خصوص گفت: در اردوی پنجم تیم ملی هستیم که متاسفانه به دلیل عمل جراحی که داشتم در دو دوره غایب بودم.

وی ادامه داد: در ابتدا بخاطر عمل جراحی سختی که داشتم و اینکه مشخص نبود بتوانم به تیم ملی برسم، روحیه خوبی نداشتم ولی یادم هست روز اول جراحی در بیمارستان دکتر به من گفت که بلند شوم و راه بروم. خیلی بدحال و بی‌روحیه بودم اما وقتی به هندبال و تیم ملی فکر کردم، به خودم نهیب زدم که باید بلند شوی و راه بروی.

مریخ اضافه کرد: در همان روز پیام‌های پرمهر و روحیه بخش هم‌تیم‌هایم باعث شد روحیه بگیرم و دلگرم بشوم. از اینکه همه به یاد من بودند و دوست داشتند به تیم ملی برسم، انگیزه خوبی به من داد. به خواست خدا و روحیه خوبی که بچه‌ها به من می‌دادند، باعث شد روند ریکاوری‌ام سریع‌تر پیش برود و در حال حاضر در اردوی پنجم به سر می‌برم و خیلی خوشحالم که در تیم ملی در کنار سایر بازیکنان هستم.

2030625

بازیکن تیم ملی هندبال ادامه داد: چند روز دیگر عازم بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان هستیم که دو سال پیش تجربه حضور در این بازی‎‌ها را داشتم. در آن بازی‌ها نخستین دختر ایران زمین بودم که در رده سنی نوجوانان و جوانان عنوان MVP ار کسب کنم و باعث شد توجه کارشناسان هندبال IHF به سوی من جلب شود به نحوی که در مسابقات قهرمانی زنان جهان یکی از 9 استعداد نوظهور معرفی شدم. همه این موفقیت‌ها را مدیون کادرفنی و هم‌تیمی‌های عزیزم هستم، چون هندبال یک بازی تیمی هست و تک تک بازیکنان در موفقیت‌های آن نقش دارند.

مریخ گفت: این معرفی باعث مسئولیت بیشتر در من در قبال هندبال شد. امیدوارم در مسابقات پیش رو هم با آمادگی کامل و در کنار دیگر بازیکنان به تیم ملی کمک کنم.

لازم به ذکر است بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان از 30 خرداد تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال جوانان دختر در این رقابت‌ها در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه هستند.