به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ازبکستان روز گذشته موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد ترکمنستان گذشته و به رقابت حساسی که برای صدرنشینی با ایران دارد، ادامه دهد. حالا نیز ستاره ازبک‌ها از انگیزه‌هایش برای بازی با ایران می‌گوید.

الدر شومورودوف پس از پیروزی سه بر یک ازبکستان گفت: نیمه اول سطح دو تیم برابر بود، اشتباهات فنی هم داشتیم. فکر می‌کنم به این دلیل بود که کار برایمان کمی سخت‌تر شد. نکته اصلی این است که نیمه دوم راحت‌تر بازی کردیم زیرا در نیمه اول گل دوم را زدیم و کنترل توپ را در اختیار داشتیم. به همین دلیل فکر نمی‌کنم نیمه دوم برایمان سخت بوده باشد.

2031197

او ادامه داد: حالا آخرین بازی ما در این مرحله از مسابقات باقی مانده است. هدف ما کسب صدرنشینی در این گروه است. ما فقط برای پیروزی و کسب سه امتیاز به ایران می‌رویم.

شومورودوف درخصوص برخی اشتباهات از سوی بازیکنان ازبکی در این بازی گفت: بعد از ایجاد موقعیت‌های زیاد، طبیعی است که اشتباه کنیم. هر ضربه‌ای و هر فرصتی را نمی‌توان به گل تبدیل کرد. نکته اصلی این است که اگر در بازی‌ها گل بزنیم و پیروز شویم، خوب خواهد بود.

کاپیتان ازبکستان درباره پیش‌بینی خود از بازی با ایران نیز گفت: ما فقط و فقط برای کسب پیروزی به زمین مسابقه خواهیم رفت، بقیه کارها و نتیجه دست خداست.