به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فلسطین فردا (سه‌شنبه) در چارچوب دیدارهای گروه نهم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ آسیا میهمان استرالیا خواهد بود. این دیدار در شرایط برگزار خواهد شد که فلسطین با 8 امتیاز در رده دوم گروه خود قرار دارد و استرالیا با 15 امتیاز صدرنشین است و بنابراین نتیجه بازی فردا تاثیری در سرنوشت تیم‌ها نخواهد داشت.

مکرم دبوب در نشست خبری مقدماتی این دیدار گفت: هدف ما صعود به مرحله سوم مسابقات انتخابی جام جهانی بود که با وجود خستگی، مصدومیت و محرومیت بازیکنان به این مهم دست یافتیم. برخی بازیکنان به دلایل خاصی قادر به سفر نبودند.

وی افزود: مرحله بعدی سخت‌تر خواهد بود، اما جاه‌طلبی‌های ما بزرگ است. تیم همیشه در حال پیشرفت است و ما به کار زیادی نیاز داریم. من به بازیکنان افتخار می‌کنم. ما در طول سه سال گذشته مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم، به ویژه پس از جنگ غزه.

محمد باسم، بازیکن تیم ملی فلسطین نیز گفت: مشکلاتی که مردم ما دارند، به ما برای تلاش و پیروزی انگیزه می‌دهد و ما را امیدوار می‌کند.

وی ادامه داد: بازی نکردن در خاک خود سخت است، اما ما بر آن غلبه کردیم و به دستاوردهایی دست یافتیم. صعود به جام جهانی یک آرزوی بزرگ و فرصتی برای برافراشتن پرچم فلسطین در سراسر جهان است.