به گزارش "ورزش سه"، حسین عموته، سرمربی مراکشی تیم ملی اردن، درباره دیدار حساس بین تیم‌های ملی عربستان و اردن در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 صحبت کرد.

تیم ملی عربستان فردا سه‌شنبه ساعت 21:00 به وقت مکه، در آخرین مرحله از دور دوم مقدماتی جام جهانی، به مصاف اردن خواهد رفت.

عموته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با عربستان اظهار داشت: "با هدف پیروزی و کسب صدرنشینی گروه به دیدار برابر تیم ملی عربستان می‌رویم."

وی افزود: "در این دیدار تلاش خواهیم کرد که صدرنشینی را به دست بیاوریم و فرصتی به بازیکنانی بدهیم که در طول مرحله مقدماتی کمتر بازی کرده‌اند."

2042125

سرمربی تیم ملی اردن ادامه داد: "زمانی که روش بازی‌ام را تغییر دادم، با انتقادات زیادی مواجه شدم. حقیقتِ تیم را فقط مربی می‌داند؛ بنابراین مانچینی هم به روش تیمش واقف است و سخت است که درباره روش بازی او صحبت کنیم."

عموته تصریح کرد: "پیشرفت تیم فقط با رقابت‌های قوی و سطح بالا حاصل می‌شود و فردا با تمام توانمان بازی خواهیم کرد تا بر شرایط تیم در مرحله مقدماتی اتکا کنیم."

وی همچنین گفت: "پس از صعود، با آرامش روحی مقابل تیم ملی عربستان بازی خواهیم کرد و تنها فشاری که با آن مواجه‌ایم، سطح تیم با انجام تغییرات مثبت پس از جام ملت‌های آسیاست. من تیم‌مان را در سطح جهانی می‌دانم."