به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در دیدار گذشته تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ تصمیم به استفاده از آریا یوسفی و سید ابوالفضل جلالی در سمت راست و چپ خط دفاعی گرفت و این دو مهره جوان را پس از یک فصل درخشان در جمع نفرات اصلی قرار داد، اما بعید نیست در جدال حساس امشب با ازبکستان هر دو بازیکن جای خود را به مهره‌های جایگزین بدهند.

سید ابوالفضل جلالی پس از دیدار جام جهانی مقابل آمریکا دیگر فرصت بازی ملی به دست نیاورده بود که در دیدار گذشته برابر هنگ کنگ این شانس را به دست آورد، اما او در آخرین تمرین تیم ایران پیش از مسابقه مقابل ازبکستان لبخند همیشگی را روی صورت نداشت تا احتمال برود شرایط بر وفق مرادش نیست و شاید از ترکیب دور شود.

اما در طرف مقابل تصویر صالح حردانی، هم‌بازی او در استقلال در بهترین شرایط روحی و لبخند زیاد در لباس سبز تمرینی تیم ملی دیده شد تا این پیش‌بینی هم مطرح شود که شاید این بازیکن جای آریا یوسفی را در دفاع راست می‌گیرد و برابر ازبکستان به ترکیب می‌رسد.

2042344

جلالی و حردانی فصل درخشانی در استقلال داشتند و توانستند مهره کلیدی آبی پوشان در کورس قهرمانی باشند که مزدشان را با دعوت به تیم ملی گرفتند، اما مثل دیدار مقابل هنگ کنگ، امشب هم شاید برابر ازبکستان فقط یکی از آنها فیکس باشد.