به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی، مربی اسبق تیم ملی روز دوشنبه میهمان ویژه تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه دستگردی بود. او با حضور در این استادیوم آخرین تمرین ایران مقابل ازبکستان را تماشا کرد.

وی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: شرایط تیم ملی در این مرحله رضایت‌بخش است، امیدوارم با پیروزی مقابل ازبکستان به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم.

فرکی افزود: به دنبال این هستیم، نسل جوانی که به تیم ملی اضافه شده در مرحله بعد بتوانند توانایی‌های خود را نشان دهند. امیدوارم این نسل بتواند در کنار باتجربه‌ها روزهای خوبی را برای تیم ملی رقم بزند.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: به طور حتم ایران را در جام جهانی خواهیم دید و این امید را دارم در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی جهان با توجه به تغییراتی که رخ داده، سنت شکنی کرده و به مرحله بعد راه پیدا کند.

وی در مورد قلعه‌نویی عنوان کرد: با امیر قلعه‌نویی رابطه خوبی دارم و او هم نسبت به پیشکسوتان لطف دارد. او سرمربی تیمی است که برای 80 میلیون ایرانی است، برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم، قلعه‌نویی در رده باشگاهی عملکرد عالی داشت و با همکاران خود که همگی شاگرد من در گذشته بودند تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

2042307

فرکی اعلام کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، ازبکستان حریف ساده‌ای برای ایران نخواهد بود اما ما ایران هستیم و به طور حتم توانایی شکست دادن این تیم را داریم.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: تیم ملی نقطه قوت بزرگی دارد، ما در فاز هجومی نفرات بزرگی داریم و می‌تواند هر خط دفاعی را در آسیا نگران کند.

وی همچنین گفت: فساد در گذشته بوده و در آینده هم خواهد بود چرا که ما توانایی برخورد قاطع را نداریم که کسی جرئت نکند این کار را انجام دهد، فوتبال ایرادی ندارد، این اتفاق در کشورهای دیگری بوده اما برخورد قاطع انجام داده‌اند. تاج قبول دارد فساد رخ داده و توقع می‌رود برخورد جدی صورت بگیرد. باید با عوامل فساد برخورد جدی کرد.